איתור נזילה בתקרה

איתור נזילה בתקרה בצורה טובה ביותר – חברת איתור נזילות

איתור נזילה בתקרה חייב להתבצע כאשר יש נזילה המגיעה מהשכנים או כתוצאה מפיצוץ בצינור תשתית. היום ניתן לבצע איתור נזילה בתקרה על ידי מצלמת אינפרה אדום היעילה ביותר לאיתור נזילות חבויות בעומק הקיר, ברצפה ובתקרה. דרכי הפעולה של מומחה לאיתור נזילות כוללות שימוש במצלמה זאת וטכניקות נוספות לאיתור נזילות סמויות. חברת איתור נזילות מספקת שירותי איתור נזילות מתקדמות, איתור נזילה בתקרה או ברצפה ובקיר, ביצוע מעקף צנרת בלי הצורך להרוס ועוד. פנו אלינו למידע נוסף על עלויות השירות וקביעת מועד הגעה לטיפול מהיר ומדיוק בכל נזילה שיש לכם בבית, בתקרה, בקיר או ברצפה, בבתים פרטיים או בדירות.

איך מבצעים איתור נזילה בתקרה שלא יודעים מה המקור שלה – חברת איתור נזילות

איתור נזילה בתקרה יכול לגלות כשלים בצנרת וניתן למצוא אותם בעזרת כמה סוגי ציוד המתאימים לכך: מצלמת אינפרה אדום, ציוד המבוסס על גלי קול, מצלמת סיב המיועדת להחדרה לבורות ביוב ולמקום אליהם אין גישה של בעל המקצוע על מנת לדעת מה מצב הצנרת שם והאם יש נזילה או לא. איתור נזילה בתקרה של הבית יכול להצביע במרבית המקרים על נזילה שהמקור שלה אצל השכנים ולכן איתור נזילה בתקרה בצורה מוסמכת ומקצועית יכול לתת לכם אישור לכך שמקור הנזילה לא מגיע מכם אלא מהשכנים, אישור אותו תוכלו להראות לשכנים על מנת שיטפלו בנזילה ויישאו בהוצאות התיקון שכן הנזילה התחילה אצלם וגרמה לכם נזק בבית. איתור נזילה בתקרה בעזרת מצלמה טרמית יכול לזהות את מקור הנזילה במדויק ולחסוך לכם כאב ראש והרס התקרה, הקיר או הרצפה על מנת לזהות את מקור הנזילה באמצעים פשוטים של חשיפת כל קו הצנרת. על ידי איתור נזילה בתקרה בעזרת מצלמה טרמית לא תצטרכו לבצע צעדים אלה בכל הדירה אלה רק בנקודת הנזילה עצמה ועד שלא תאתרו אותה, לא תוכלו לבצע שום דבר לטיפול בנזילה.

דרכי הפעולה של מומחה לאיתור נזילות – שירותי איתור נזילות

חברת איתור נזילות מספקת שירותי איתור נזילה בתקרה, בקיר או ברצפה ואת כל שאר שירותי האינסטלציה הרגילים כמו פתיחת סתימות, איטום ועוד. יש כמה וכמה שיטות לביצוע איתור נזילה בתקרה, בקיר או ברצפה:

  • איתור נזילה על ידי גלי רדיו – בעזרת מכשיר הקורלטור ניתן לסרוק את הצנרת ולזהות את מקור הנזילה לפי שינוי בגלי הרדיו הנקלטים במכשיר.
  • איתור נזילה על ידי סיב אופטי – בעזרת מצלמה זעירה המותקנת על סיב אופטי גמיש ניתן להגיע למקומות עמוקים כמו באסלה, בור ביוב, צמ"ג, דלוחין וכדומה ולזהות האם יש נזילה פנימית.
  • איתור נזילה על ידי מצלמה טרמית – שיטה זו מאפשרת לסרוק באלגנטיות את כל קו הצנרת בקיר ולאתר במדויק את מקור הנזילה בלי לחשוף את כל הקיר. על ידי זיהוי הפרשי טמפרטורה המצלמה הטרמית יכולה לאבחן ולזהות במדויק את מקור הנזילה בקיר, בתקרה או ברצפה.
  • איתור נזילה על ידי הצפה – בשיטה יזומה זו מבצעים סתימה מכוונת במערכת הדלוחין על ידי החדרה של בלון שמטרתו לסתום את מעבר המים ולאחר מכן ניתן להציף את השטח ולגלות האם יש ואם כן איפה יש את הנזילה. אם המים יורדים זה סימן ברור לכך שאכן יש נזילה היכן שהוא וניתן לאתר אותה ולתקן אותה.
  • איתור נזילה על ידי בדיקת לחצים – בעזרת מד לחצים מיוחד ניתן לבדוק את זרימת המים ואת לחץ המים בצנרת ולדעת האם הוא תקין או שיש נזילה שצריך לאתר ולטפל בה. הכשל יכול להיות בנקודת המים, בברז וכדומה וניתן לטפל בבעיה ולבדוק לאחר מכן האם הטיפול עזר על ידי בדיקה חוזרת של לחץ המים.
  • איתור נזילה בעזרת גז – בעזרת מכשור מתקדם ניתן להחדיר אל הצנרת גז מסוג חנקן ועזרת ציוד ניטור רגיש לסרוק את הצנרת ולמצוא את מקום הנזילה במדויק.

איתור נזילה בתקרה בכל דרכי הפעולה מתקדמות ביותר – חברת איתור נזילות

צריכים לבצע איתור נזילה בתקרה? פנו אל חברת איתור נזילות וקבלו שירות איתור נזילה בתקרה, ברצפה או בקיר באמצעים הטכנולוגיים המובילים בתחום כך שתוכלו למצוא את מקור הנזילה בקלות וללא הרס היקפי למבנה. נגיע, נאבחן את מקור הנזילה, נחשוף אותו ונתקן את הנזילה בכל האמצעים המתקדמים ביותר, בלוח זמנים מהיר ובעלות הוגנת עבור שירות מיוחד זה. חייגו עכשיו לפרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת עבור שירות איתור נזילות בבית על ידי חברת איתור נזילות המנוסה ומומחית בתחום!

קראו עוד מאמרים באתר חברת איתור נזילות ולמדו כיצד לשמור על הנכס שלכם ללא נזילות והצפות באמצעים פשוטים וזולים שאפשר להשיג בכל מקום ועל ידי שמירה והקפדה על כמה כללים לשמירת הנכס שלכם ללא בעיות אינסטלציה מיוחדות.

בכל זאת יש לכם בעיית אינסטלציה שאתם לא מצליחים להתמודד איתה? יש נזילה אצלכם או אצל השכנים שאתם רוצים לאתר? חייגו אלינו וקבלו ייעוץ מקצועי טלפוני ללא עלות ממומחה לאיתור נזילות או הזמינו עוד היום את השירות ונשמח לסרוק, לאתר ולתקן כל נזילה שיש לכם בנכס בקלות ובמהירות בלי לגרום נזק נוסף וכמו כן לשלוח לכם דוח מדויק לחברת הביטוח, לשכנים או לעירייה במידה ומקור הנזילה כלל לא מגיע מהנכס שלכם אלא מתחיל למעשה מגיע ממקום אחר. חייגו עכשיו למענה מהיר. להתראות ובהצלחה!

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן