ייבוש רטיבות ברצפה

אם אתם רוצים לשמוע על ייבוש רטיבות ברצפה – זה המקום והזמן הנכון לדבר על כך

בני אדם הם ככל הנראה עצלנים מטבעם. בני האדם אוהבים, באופן טבעי למדי, פשוט לחיות את החיים באופן פשוט ללא כל בעיות, תוך שהם מאמינים כי הכל ימשיך להתרחש בדיוק באופן בו הוא התרחש אתמול. אבל אנחנו יודעים היטב כי העולם מלא תמיד בהפתעות וכי הרבה פעמים תקלות פשוט מתרחשות ואז עולה הצורך להתמודד איתן על הצד הטוב ביותר. ייבוש רטיבות ברצפה אולי נשמע כמו עוד פעולה מיותרת, משהו שעושים סתם כדי 'לנפח' את העבודה. אבל האמת היא כי ייבוש רטיבות ברצפה זו עבודה חשובה מאין כמותה שפשוט אסור לוותר עליה. אם לא יתבצע ייבוש רטיבות ברצפה על הצד הטוב ביותר, בסופו של דבר, אנחנו נראה כיצד התקלה שהתחילה באופן נקודתי הופכת למשהו שמשפיע על עוד ועוד חלקים בבית באופן בלתי נסבל כמעט.

אבל כדי שתוכלו להבין היטב מדוע חשוב תהליך של ייבוש רטיבות למה אי אפשר לוותר על תהליך של ייבוש רטיבות כלואה ועוד, הכנו עבורכם את המאמר הבא. מאמר אותו הכנו ביחד עם הצוות המקצועי של 'איתור נזילות'. תפקידו של המאמר הוא לתת לכם את כל המידע המקצועי שיעזור לכם להבין היטב מה התהליך שיש לבצע כאשר מנסים לפתור תקלות שונות שהתחילו בגלל דליפה קטנה אבל עלולות להתפשט למשהו מורכב בהרבה מזה.

ייבוש רטיבות ברצפה – אנחנו רוצים לפתור את הבעיה מהשורש ולמנוע הידרדרות

זה נשמע כמו משהו מובן מאליו, אבל האמת היא כי מדובר על שאלה אותה אנחנו בהחלט צריכים לשאול את עצמנו, מדוע אנחנו בכלל רוצים לפתור בעיות אינסטלציה? הסיבה המרכזית לכך היא ללא כל ספק העובדה כי מדובר על תהליך שבסופו של יום תפקידו הוא למנוע התפשטות של מים שעלולים להצטבר, להרוס רהיטים, להביא להצטברות של פטריות ועובש בנקודות שונות ברחבי הבית, כלומר, כאשר אנחנו מדברים על תהליך התיקון, אנחנו צריכים לקחת בחשבון כי הבעיה ממש לא נגמרת ונפתרת בהחלפה של צינור באופן נקודתי, הבעיה תיפטר רק כאשר, בסופו של דבר, נביא לניקוי מלא של כל המים שהיו שם קודם לכן.

הרי אם לא נפעל בזמן ולא נקדם ייבוש רטיבות ברצפה, מהר מאוד נגלה כי המים שנשארו הובילו לשורה של תופעות לא נעימות במיוחד. בניהן, הופעה של עובש, ריבוי של רובד פטריות הגדל באופן טבעי, ריקבון שעלול להתגלם באריחים של הריצפה או ברהיטים ועוד. ייבוש רטיבות ברצפה זה ממש חלק אינטגרלי, מה שאי אפשר לוותר עליו כאשר מבצעים פעולות אינסטלציה. מדובר בחלק שאם לא נפעל בו ולא ניישם אותו כראוי, בסופו של דבר, נמצא את עצמנו בבעיה של ממש באמת.

ייבוש רטיבות כלואה – איך עושים את זה

תהליך של ייבוש רטיבות ברצפה נשמע על פניו פשוט ולא משהו שעלול להוות בעיה בשום אופן. אבל האמת היא כי בכל זאת אנחנו מדברים על תהליך מעט מורכב יותר מזה. ייבוש רטיבות ברצפה הוא כמובן לא ייבוש של המים על המרצפות, אנחנו מדברים על המים שנמצאים מתחתן. כלומר, אנחנו מדברים על מים שאם באופן טבעי, כאשר אלו היו בחוץ, היו מתאדים ללא כל בעיה, הרי שעכשיו אנחנו מדברים על תהליך בו אנחנו צריכים, באופן מלאכותי, לאפשר למים לצאת ולהיעלם מתחת למרצפות הסוררות.

אז איך עושים את זה? איך מייצרים ייבוש רטיבות ברצפה? התשובה לכך היא שימוש באחת משתי הטכניקות הבאות:

על ידי שימוש במכונה מיוחדת בה משתמשים עבור ייבוש רטיבות ברצפה מכני: כלומר, אנחנו מדברים על מכשיר מיוחד, שממש יוצר לצורך ייבוש רטיבות ברצפה. המכונה נעזרת בוואקום כדי ממש למשוך את המים ולהעלים אותם מהחלקים שנמצאים מתחת לריצוף. מטבע הדברים את הפעולה הזו אנחנו לא יכולים לבצע במקרה של מרצפות אטומות, כלומר, במקרה של אריחי אבן ולא במקרה של פרקט וכיוצא באלו. אבל אנחנו כן מדברים על שיטה מצויינת במקרים רבים ובעיקר כזו שפשוט נותנת מענה מהיר ואפקטיבי.

ייבוש רטיבות ברצפה יכול להיעשות גם על פי החוקים הישנים: החוקים הישנים, הם האופן בו מים מתאדים. אם ניתן למים את האפשרות לצאת, אז נגיע למצב של ייבוש רטיבות ברצפה הנגרם באופן טבעי לחלוטין. ייבוש רטיבות ברצפה באופן כזה הוא מעולה כיוון שככה אנחנו מגיעים לתהליך של ייבוש רטיבות ברצפה שלא פוגע בשום אופן באריחים או במרצפות שעל הרצפה.

מי יכול לבצע ייבוש רטיבות ברצפה

אנחנו מדברים על תהליך אותו יכול לבצע כל מי שהוא איש מקצוע בתחום. ייבוש רטיבות כלואה היא משהו שלא כל אינסטלטור עושה אבל מי שמבין את החשיבות ויודע לתת מענה באופן רחב, כמונו, העובדים בתחום של איתור נזילות, אז הוא גם יידע איך לתת מענה במקרה של ייבוש רטיבות ברצפה.

אנחנו תמיד ממליצים לשאול את איש המקצוע, לפני שאתם לוקחים אותו לעבודה האם יש לו את הציוד הדרוש כמו גם את כל הידע הנדרש כדי לספק לכם את השירות הטוב ביותר מההתחלה ועד הסוף. היינו מנסים להבין ביחד איתו האם מדובר על מי שיכול לבצע עבורכם ייבוש רטיבות כלואה באופן מלא שכן, גם אם מדובר על מי שייקח מכם עוד כסף, אנחנו העובדים אצל  'איתור נזילות' , מאמינים כי איש מקצוע שיודע לתת את המענה מההתחלה ועד הסוף תמיד שווה יותר. אנחנו, העובדים בקרב איתור נזילות חושבים כי המטרה היא בראש ובראשונה להביא את הלקוח למצב בו הוא לא צריך לדאוג לאותה הבעיה שעלולה לשוב פעם אחר פעם.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן