ייבוש רטיבות מתחת לריצוף

המידע המלא על ייבוש רטיבות מתחת לריצוף

הבית שלנו הוא המקום החשוב ביותר עבורינו וממש לא בכדי. אנחנו מדברים על המקום בו אנחנו רוצים להרגיש בטוחים, להרגיש שהכל עובד חלק, מקום בו אנחנו פשוט יכולים לא לחשוב על כל הדברים המעיקים והלא נעימים שקיימים בחוץ ורק לנשום ולהרגיש לרגע בבית. אבל, כמו שכולנו יודעים זאת היטב, תקלות לא מנהלות איתנו משא ומתן. אנחנו לא מקבלים דיווחים שוטפים על האופן והזמן בו תקלות עלולות להתרחש וודאי שלא כאלו העוסקות במה שמתרחש בתוך הצנרת שלנו.

איתור נזילות זה תהליך אותו יחוו רבים וזאת משום שמטבע הדברים, מכיוון שהצנרת היא חלק משמעותי כל כך מהבתים שלנו בעולם המודרני, ההסתברות שתקלה כזו או אחרת תתרחש היא גבוהה מטבע הדברים. איתור נזילות אם כן זה השלב הראשון בדרך לביצוע שלל מהלכים שתפקידם הוא בסופו של דבר להביא לכך שהדברים יחזרו למסלולם המקורי ללא כל בעיה.

מדוע צריך לקיים תהליך של ייבוש רטיבות מתחת לריצוף

תקלה המתרחשת בצנרת ומביאה להצפה של מים צריכה להסתיים בכך שאנחנו, בכלים המקצועיים שלנו, מייבשים את המים. מים שנשארים עומדים עלולים להביא להתפרצות של עובש שבהמשך גם ייתפס לרהיטים, עובש מביא מחלות, פטריות שונות עלולות לצמוח, התשתיות של הבית יהרסו אם לא יתבצע ייבוש רטיבות מתחת לריצוף ועוד.

אבל איך עושים ייבוש רטיבות מתחת לריצוף? הרי מים העומדים על הריצפה פשוט מתאדים בשלב כזה או אחר. אבל כאשר מדובר על מים הממוקמים מתחת לריצוף, ככל הנראה מדובר במה שיביא בהמשך להצטברות של מים שלא יצליחו לצאת לשום מקום. התפקיד שלנו, בתור הצוות של 'איתור נזילות' הוא בן היתר להבטיח כי יתרחש ייבוש רטיבות מתחת לריצוף על מנת שלא נמצא את עצמנו מתמודדים עם שורה של תקלות המגיעות לאחר מכן.

הדבר אגב נכון תמיד, ייבוש רטיבות הוא תהליך חשוב מאין כמותו, לא מספיק לתקן את הנזילה עצמה אלא יש לוודא כי נעשה ייבוש רטיבות, בין אם מדובר על ייבוש קיר לאחר נזילה ובין אם מדובר על תהליכים נוספים. אנחנו רוצים להיות בטוחים כי הכל יבש ונקי ממים ורק אז נוכל להכריז על כך שהתהליך הושלם ושבאמת הכל תקין.

ייבוש רטיבות מתחת לריצוף – איך מתרחש התהליך

תהליך של ייבוש רטיבות מתחת לריצוף מתרחש למעשה בשני אופנים עיקריים:

אפשרות ראשונה היא לבצע ייבוש רטיבות מתחת לריצוף על ידי השארת מרצפות פתוחות ועידוד של תהליך אידוי טבעי: מדובר על טכניקה ישנה שתמיד עובדת, בסופו של דבר, אם נשאיר מרצפות פתוחות ונאפשר למים לצאת, יתרחש ייבוש רטיבות מתחת לריצוף. בסוף כמובן נחזיר הכל והדברים יחזרו להיות כפי שהיו לפני שנוצרה התקלה.

אפשרות נוספת היא לבצע ייבוש רטיבות מתחת לריצוף על ידי כלים מתקדמים: אז אנחנו מדברים על עולם אחר. ייבוש רטיבות על ידי כלים מתקדמים, כלומר, שימוש במכונה מיוחדת שבעזרת וואקום למעשה שואבת את כל המים מכל הנקודות שממוקמות מתחת הריצוף. המכונה המיוחדת למעשה מאפשרת לנו ממש לשאוב את המים מכל נקודה אפשרית ולמנוע המשך התפשטות של מים לנקודות לא רצויות לאורך הרצפה שמתחת הריצוף. ייבוש רטיבות מתחת לריצוף זה תהליך לא ארוך אבל כן כזה שצריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים. המטרה שלנו בסופו של דבר היא להביא לתיקון התקלה באופן כזה שימנע הופעה של עוד ועוד תקלות גם בעתיד.

איך יודעים שהגיע הזמן לבצע ייבוש רטיבות מתחת לריצוף

הטעות עליה חוזרים רבים ממי שמגיעים לבקש מאיתנו ייעוץ היא שמדובר על לקוחות שלא רצו להתמודד עם התקלה ולכן פשוט התעלמו ממנה כשזו עוד הייתה קטנה. מדובר ממש על טעות כמעט 'פאתלית'. הרי בסופו של דבר תקלות לא פשוט נפתרות מעצמן, מדובר על תהליך שחייב להתרחש כדי שבסופו של דבר יביא לפתרון הבעיה. אנחנו כאן החלטנו לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבין, בשלבים מוקדמים, מה מתרחש מתחת לפני הקרקע.

  1. כאשר אתם מריחים ריח לא טוב: ריח לא טוב אומר ככל הנראה שמתרחשת נזילה אצלכם בבית. יכול להיות שמדובר על נזילה של מים נקיים ומה שאתם מריחים זה עובש, לעיתים, לצערנו, אנחנו מדברים על נזילה במערכת הביוב. אין שום סיבה שתריחו ריח לא טוב, זה יהיה הזמן הנכון לפנות לאיש מקצוע.
  2. אם אתם רואים סימנים של כתמים כהים או אולי אפילו סימנים ירוקים המעידים על התפתחות של עובש: אם מדובר באחד הסימנים הללו אנחנו יכולים רק לנחש כי אכן מדובר על נזילה וזה הזמן לקרוא למי שיטפל בזה על הצד הטוב ביותר.
  3. אם אתם רואים שחשבון המים שלכם עולה באופן נטול פרופורציה: הרבה פעמים, אנחנו, העובדים אצל איתור נזילות, יכולים לראות איך הלקוחות שלנו מתעוררים ברגע בו הם מגלים כי הם צריכים לשלם לא מעט כסף. אנחנו מדברים כמובן במקרה של נזילה, אז חשבון המים עולה במידה ניכרת והדבר בהחלט מחייב את הדיירים להבין איפה הבעיה נוצרה. אם באמת אנחנו מדברים על נזילה של ממש, מטבע הדברים ננסה להבין היכן נוצרה הבעיה הזו ולאחר מכן נרצה להגיע לכל המקומות בהם נוצרו בעיות שונות לאור התקלה המדוברת ולתת להן מענה באופן מלא. בין היתר, לבצע ייבוש רטיבות מתחת לריצוף.

איך נמצא איש מקצוע מעולה שיבצע עבורינו תיקון כמו גם ייבוש רטיבות מתחת לריצוף

אנחנו אמנם חיים בעידן בו אנחנו יכולים למצוא את כל המידע הדרוש לנו על ידי הקלדה פשוטה במנועי החיפוש באינטרנט. אבל מדובר על מיצג שוא פעמים רבות. הרי בסופו של יום, על מנת שנוכל להגיד באמת מי איש המקצוע הטוב עבורינו, עלינו לשאול את איש המקצוע הזה מספר שאלות כדי שנבין בסופו של דבר מה הדבר המתאים לנו. חשוב לזכור כי אנחנו מדברים על תחום מורכב. מצד אחד, אנחנו, העובדים אצל 'איתור נזילות' יכולים ממש להעיד על כך שיש קבוצה גדולה מאוד של בעלי מקצוע איכותיים, מנוסים, כאלו היודעים את העבודה על בוריה. אבל יש גם קבוצה, לא קטנה בכלל, של אנשים שאולי נשמעים כמו אנשי מקצוע טובים אבל בסופו של יום ממש לא יודעים לתת לכם את המענה הדרוש.

אנחנו בראש ובראשונה ממליצים תמיד לקיים שיחת טלפון. בדרך כלל, כבר בשיחה המקדימה אנחנו יכולים להבין האם מדובר על אנשי מקצוע טובים או על אנשי מקצוע לא מנוסים דיים. השיחה יכולה לתת לנו הרבה מאוד מידע, לאפשר לאינטואיציה שלנו לעבוד. תנו לאינטואיציה שלכם את הקרדיט המגיע לה ופשוט שאלו את כל המידע שאתם רוצים לדעת. אנחנו בטוחים כי מהר מאוד תבינו היטב אם מי יש לכם עסק והאם מדובר על מי שאתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו באמת.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן