צילום תרמי לאיתור נזילות

צילום תרמי לאיתור נזילות – מתקדמים עם הטכנולוגיה

צילום תרמי לאיתור נזילות זו טכנולוגיה חדשה יחסית המאפשרת לנו, בקלות יחסית, להבין היכן מוקמות תקלות במערכת הביוב במידה ואלו קיימות. איתור נזילות במצלמה טרמית היא טכנולוגיה המבוססת על פטנט הנעזר בנורת אינפרה אדום. כאשר זו מודדת מה הבדלי הטמפרטורה בין נקודות שונות בתוך המערכת. משום שאור לא נכנס לנקודות בהן התקלות נמצאות בעומק המערכת, הרעיון היה לנצל את התקלה על מנת להביא לפתרונה. מה זה אומר? אם אנחנו יודעים כי נזילה של מים מביאה לקרור נקודה מסוימת בתוך המערכת, אנחנו נייצר מצלמה שתבחין בין הנקודות הקרות לחמות וכך נכין תמונה של המתרחש במעמקי האדמה. צילום תרמי לאיתור נזילות, הפך, בזכות הפטנט הזה לתשובה המנצחת עבור בעלי מקצוע, כאשר אלו צריכים לתקן תקלה כזו או אחרת בתוך מערכת הביוב.

למה בעצם צריך לעשות צילום קווי ביוב?

הסיבה בגינה מלכתחילה ניגשים אנשי מקצוע לביצוע צילום תרמי לאיתור נזילות ולצילום קווי ביוב, נובעת מכמה סיבות מרכזיות:

  1. כאשר מתחילים בתהליך שיפוצים של דירה ישנה וכאשר עוברים לדירה חדשה:  לעיתים, העבודה של צילום תרמי לאיתור נזילות הוא צילום טכני לחלוטין. זאת אומרת, מדובר על עבודה שבמרכזה הבנה של המצב הקיים על מנת שניתן יהיה להתמודד איתו בצורה הטובה ביותר האפשרית. שימו לב כי לא פעם, אבחנה של המצב יכולה לשמש בתור ראיה בבית המשפט. כך שכאשר אתם מזמינים שירות של צילום תרמי לאיתור נזילות, עליכם להיות בטוחים כי אנשי המקצוע אליהם פניתן עומדים בפרמטרים ההופכים את תמונת המצב אותה יציגו לכם בסופו של דבר לקבילה בבית המשפט.
  2. 2.       כאשר מתרחשת תקלה ויש לפתור אותה באופן נקודתי: זה אולי המקרה הנפוץ ביותר. צילום תרמי לאיתור נזילות הנובע מכך שישנה תקלה. את התקלה אתם עלולים לאבחן בשל ריח לא טוב הנישא בחלל האוויר, אולי משום שראיתם כי המים לא יורדים בחדר השירותים כנדרש, כל אלו עלולים להביא אתכם למסקנה כי זה הזמן לבצע צילום תרמי לאיתור נזילות. מדוע אם כן התהליך מתחיל דווקא במה שנקרא צילום קווי ביוב? משום שכאשר אנחנו מבצעים איתור נזילות במצלמה טרמית אנחנו יכולים לבחון היכן בדיוק מתרחשת התקלה ולתת לה את המענה הנדרש בהתאם. באופן כזה אנו יוצרים נזק מועט יותר שכן הכניסה לתיקון התקלה היא נקודתית, לא צריך לפרק את כל המערכת הביוב והקרקע מעליה באופן לא מבוקר, מה שבהחלט עלול להסב נזק רב יותר לאורך הזמן.

צילום תרמי לאיתור נזילות זו לא פעולה פשוטה, מדובר על פעולה הכרחית

איתור נזילות במצלמה טרמית זו עבודה הדורשת מיומנות וציוד מתאים. אנחנו לא מדברים על מכשיר אותו ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי חשמל. מדובר על עבודה הנעשית על ידי טכניקה המתאימה לעבודה מהסוג הזה. כאשר שואלים אותנו כמה מהר ניתן לקרוא לשירות של איתור נזילות, אנחנו אומרים שבהחלט אתם יכולים לקבל את השירות הזה במהירות המירבית. זאת לאור העובדה כי העבודה לא מסתיימת כאשר אתם קוראים לשירות של איתור נזילות. התהליך מתחיל על ידי צילום תרמי לאיתור נזילות, ממשיך לאחר מכן במענה של אינסטלטור שתפקידו הוא כמובן לפתור את הבעיה. לכן, הבקשה לקבלת שירות מהיר של צילום תרמי לאיתור נזילות, היא בקשה בהחלט לגיטימית לה אנו משתדלים לתת מענה במהירות המירבית.

צילום תרמי לאיתור נזילות צריך להתרחש במהירות המירבית

לא פעם ולא פעמיים נתקלנו בלקוחות שהגיעו לסיטואציה בה הם צריכים לקבל שירות של צילום תרמי לאיתור נזילות כאשר הם כבר היו על הקצה. אלא שאין שום סיבה להגיע לסיטואציה הזו לכתחילה. אנחנו כאן כדי לתת לכם רמזים שיעזרו לכם להבין מתי אותו תהליך של צילום תרמי לאיתור נזילות יכול להיעשות לכתחילה ולא בדיעבד.

  1. כאשר אתם רואים משהו לא תקין בשעון המים שלכם:  זו העדות הראשונה להמצאותן של נזילות, לצערנו זה גם לא פעם סימן ממנו רבים נוטים להתעלם. מדוע נוצרת התעלמות גורפת משעון המים? משום שרבים מדי לא מסגלים לעצמם שגרה בה הם בודקים את המערכת מדי פעם. מחיר המים נמוך מספיק כדי למנוע בדיקה וכך אנחנו יכולים לראות בקלות כיצד נוצרת הדרדרות המביאה להיווצרותה של תקלה חמורה אפילו יותר. לכן, ההמלצה היא כמובן לבדוק את שעון המים לעיתים קרובות מספיק.
  2. כאשר יש ריח לא נעים :  פעמים רבות סתימה במערכת הביוב מביאה להצפה המעלה את המים הלא נקיים אל מעבר לגדותיהם מה שמביא את הריח הלא נעים לפתח בניין הדירות או הדירה שלכם ממש. זו כבר אזהרה מאוד ממוקדת המוכיחה כי מדובר על תקלה אותה יש לפתור במהירות.
  3. כאשר ישנן נזילות ורוצים להבין מה המקור המדויק שלהן: לעיתים בשל בעיות איטום וכיוצא באלו ישנן נזילות הפוגעות בנכס באופן זה או אחר. צילום תרמי לאיתור נזילות יכול להיות יעיל בשלבים הללו שכן ניתן בקלות רבה יותר להבין מהיכן מגיעה הנזילה באופן כזה שמאפשר להתמודד איתה על הצד הטוב ביותר. כך ניתן לטפל בבעיה באופן נקודתי ולא להביא להיווצרות של תקלות נוספות שיביאו להדרדרות משמעותית במצב לאורך הזמן.

מה שרבים כל כך שוכחים במהירות רבה היא שכאשר אנחנו מדברים על צילום תרמי לאיתור נזילות, כאמור, יש לבצע את העבודה במהירות הרבה ביותר האפשרית. זאת משום שטיפול מאוחר בכל תקלה או המנעות מטיפול בבעיה, בגלל כל סיבה שהיא, כל אלו עלולים להביא לכך שיהיו עוד ועוד תקלות אותן יהיה קשה יותר לפתור בטווח הרחוק יותר.

האם מדובר על שירות יקר

צילום תרמי לאיתור נזילות הוא לא עבודה יקרה במיוחד. צילום תרמי לאיתור נזילות זו עבודה הנעשית לעיתים קרובות, מבצעים אותה אנשי מקצוע מיומנים והיא די פשוטה ליישום. אמנם, מדובר על עבודה שלא פותרת את כל הבעיה מההתחלה עד הסוף, כך שבהחלט יש להשאיר עוד כסף עבור שלבי התיקון השונים, אבל בסופו של דבר, צילום תרמי לאיתור נזילות הוא פעילות פשוטה אותה ניתן למצוא במחירים נוחים באופן יחסי.

איך בוחרים נכון שירותי איתור נזילות

כאמור, הדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאה טובה היא באמצעות תשאול של אנשי המקצוע. אתם רוצים להיות בטוחים כי מדובר על אנשים ישרים, אלו שיכולים לתת לכם את הגושפנקא הרלוונטית בבית המשפט במידת הצורך וכן הלאה.

שירותי איתור נזילות לא לוקחים הרבה זמן. כך שאתם בהחלט יכולים לבדוק האם העבודה נעשית בצורה הטובה ביותר על ידי בקרה של האלמנטים הללו.

בנוסף, שימו לב כי לשעה בה אתם מזמינים את השירות יש גם כן השפעה על המחיר אותו תשלמו בסופו של דבר.

אנחנו, כאן, מזמינים אתכם לקבל שירות של איתור נזילות ברמה גבוה ואיכותית. במידה ואתם מעוניינים ליצור קשר, אנחנו זמינים בכל אמצעי התקשורת הזמינים עבורכם.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן