רטיבות בקיר חיצוני

כל המידע החשוב על רטיבות בקיר חיצוני ומה צריך לעשות

רטיבות בקיר חיצוני היא כמעט תמיד תוצאה של מגורים בבניין משותף. אתם יודעים איך זה, השכן מלמעלה לא בדק את מערכת המים אצלו והמים מטפטפים ומטפטפים עד לדירה שלכם. מדובר על סיטואציה מאוד לא נוחה וכזו שבאמת קשה לטפל בה, הרי מדובר על תקלה שמתרחשת בבית של משהו אחר. אבל אנחנו, העובדים אצל 'איתור נזילות' מבינים כמה חשוב זה לפתור כל תקלה שאולי מתרחשת במקום אחר. רטיבות בקיר חיצוני היא לא משהו שאתם יכולים להתעלם ממנו, שכן אם תתעלמו, תמצאו את עצמכם בסופו של יום מתמודדים עם שורה של תקלות שעלולות, כמו במקרה של תקלות רבות אחרות, פשוט להחמיר.

אז מה אתם צריכים לדעת על רטיבות בקיר חיצוני, מה חשוב להבין על רטיבות  בתקרה מהשכן, איך פותרים סיטואציה של רטיבות בתקרה באמבטיה, כל המידע וכל מה שחשוב לדעת, יופיע מיד במאמר הבא.

כמה מילים על תוצאות של רטיבות בקיר חיצוני

אמנם הזכרנו את העניין בכמה מילים, אבל חשוב להבין כי אנחנו ממש לא מדברים על תקלה פשוטה שניתן להתעלם ממנה. במקרה של רטיבות בקיר חיצוני מדובר בלא פחות מבעיה של ממש. זאת משום שנזילה היא הופעה של מים במקום לא רצוי. כאשר אנחנו לא מטפלים בזה ולא נותנים את המענה הראוי אנחנו עלולים לראות, במהירות רבה במיוחד, כיצד הקיר הולך ומפתח תופעות לוואי שעלולות להשפיע על כל הבית.

לחץ מוגבר על צינור מסוים כפיצוי על אובדן מים בצינור אחר, עובש שמתחיל להופיע בקירות ובמהשך עלול להתפשט לנקודות אחרות בבית, כל אלו עלולים להתרחש כתוצאה של רטיבות בקיר חיצוני. לכן, אנחנו מפצירים בקהל הלקוחות שלנו שוב ושוב, אל תתעלמו ממקרה של רטיבות בקיר חיצוני, האמינו לנו, תמיד, לכל תקלה, שווה להתייחס בכובד ראש ובמלוא הרצינות.

אז מה הדברים שצריך לעשות במקרה של רטיבות בקיר חיצוני

קודם כל, צריך לוודא כי יש מי שיכול לבצע עבורכם איתור נזילות:

אנחנו, העובדים אצל 'איתור נזילות' כמובן רואים במהלך הזה מהלך בלתי נפרד מכל תהליך תיקון בבית. רטיבות בקיר חיצוני זו רטיבות שמתרחשת כמובן בתוך הקיר. כל עוד אנחנו לא יודעים בוודאות היכן טמון הצינור שמייצר את הבעיה, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עובדים ללא אבחנה. מה שבעתיד יוביל להרס של חלקים מהבניין ללא סיבה. המטרה שלנו, בתהליך של איתור נזילות הוא להבטיח, על ידי שימוש בכלים מתקדמים, כי אנחנו יודעים בדיוק איפה ומה אנחנו מעוניינים לעשות עם אותה רטיבות בקיר חיצוני.

לאחר מכן, חשוב לשתף פעולה עם השכנים: אנחנו יודעים שזה לא נעים, אבל האמת היא כי רטיבות בקיר חיצוני זה לא משהו שמתרחש לפתע פתאום מעצמו. אנחנו בטוחים כי מקור התקלה נמצא היכן שהוא. זכותכם המלאה היא לבקש, מתוך תשומת לב וכבוד, להבין איפה התקלה נמצאת כדי שתוכלו להביא את אנשי המקצוע המתאימים לטיפול בתקלה ולסיום האירוע הזה. רטיבות בתקרה מהשכן זה משהו שעלול לקרות ואין כל סיבה שתאבדו את הזכות שלכם לחיים בריאים וטובים בבית שמור ותקין רק כי לא נעים לכם לדפוק בדלת של השכנים.

ביצוע התיקון ובחינה של המערכת: לאחר שביררנו היכן התקלה נמצאת, לאחר שהחלטנו על האסטרטגיה, הגיעה שעת התיקון לצאת לפועל. רטיבות בתקרה באמבטיה היא לא גזרת גורל אלא תקלה שיש לטפל בה. פעמים רבות נפתח באמצעים מכניים את הנקודה בקיר בה אנחנו חושדים כי מתרחשת הנזילה ונעשה את כל המהלכים המקצועיים הדרושים כדי להביא להפסקה של אותה הנזילה מלהמשיך לזלוג.

מה עושים במקרה של רטיבות בקיר פנימי

עבורינו, אלו העובדים בקרב 'איתור נזילות' נשמע הדבר כמובן מאליו אבל האמת היא כי אנחנו רואים עוד ועוד לקוחות שלא יודעים להסיק מסקנות ממקרה אחד לאחר ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. רטיבות בקיר פנימי היא ככל הנראה תוצאה של אותם דברים שהובילו למקרה של רטיבות בקיר חיצוני. לכן, בסופו של דבר, עבורינו אנשי המקצוע, מדובר על תהליך שהמענה כלפיו נראה די דומה בכל פעם. כלומר, אנחנו נאתר את הנקודה בה מתרחשת הנזילה, אנחנו נחליט על אסטרטגיה איתה נגיע מראש כדי להבטיח כי נגיע לפתרון התקלה במהירות הרבה ביותר ואז נבצע את התיקון כמו שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב.

כמה עולה התהליך

מדובר על תהליך שבכל פעם נראה קצת אחרת. תהליך של תיקון רטיבות בקיר פנימי כמו גם רטיבות בקיר חיצוני למעשה מתחלק לכמה פרמטרים המכתיבים את העלות שלו:

  1. כמות הפעמים בה בעל מקצוע הגיע למקום: לעיתים שלב האיתור צמוד לשלב התיקון, לעיתים מדובר על מהלך מורכב יותר שדורש את שיתוף הפעולה של כלל בני הבית והכנה מוקדמת ולכן בעל המקצוע יגיע בשנית. כל ביקור של בעל מקצוע עולה סכום כזה וכזה של כסף, בהתאם לאיש המקצוע ולנהוג באיזור.
  2. שעות העבודה: במקרה של עבודה קצרה התשלום יהיה מסוים ובמקרה של תהליך עבודה הלוקח עוד זמן שעות העבודה הארוכות יספרו ויהוו משקל נוסף לתשלום אותו יגבה מכם בסופו של דבר איש המקצוע.
  3. חלקי חילוף:  אם צריך להחליף צינור אחד באחר, לעיתים תדרשו לשלם על החומרים. אבל אלו נחשבים לחלקים זולים במיוחד כך שהתשלום עליהם זניח לעומת התשלום הכללי של כל העבודה.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן