איתור נזילות ביוב

איתור נזילות ביוב זו הדרך שלנו להבטיח כי אנחנו עושים את העבודה בצורה מתוכננת ויעילה

צילום תרמי לאיתור נזילות הוא כלי לגיטימי ושימושי בידיים של כל מי שהעבודה שלם נסובה סביב איתור נזילות. המחשבה שעומדת מאחורי העבודה הזו היא שכאשר אנחנו מבצעים איתור נזילות ביוב אנחנו יכולים למעשה להבין, לפני היציאה לדרך, מה אנחנו בעצם מעוניינים לעשות. הנקודה היא שלעולם עבודה הקשורה באינסטלציה, בעיקר בכל מה שמתחבר לעולם של נזילות סמויות הוא שאנחנו קצת עובדים על 'עיוור' כמו שאומרים בשפת הרחוב.

כלומר, ללא ביצוע של איתור נזילות ביוב באופן מקצועי בעזרת כלים מתקדמים, אין לנו את הכלים שיאפשרו לנו להבין היכן באמת מתרחשת הנזילה. שכן אם אנחנו לא מבצעים איתור נזילות ביוב, אנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם תקלה שאנחנו לא בדיוק בטוחים לא איפה היא מתרחשת ולא מה רמת הנזק שזו גרמה.

צילום תרמי לאיתור נזילות כאמור, זה הכלי שלנו לבירור המצב. כאשר אנחנו יודעים למה אנחנו נכנסים, קל לנו לקבל החלטות ולקבוע את מהלך הדברים באופן הטוב והמקצועי ביותר. כמו שאנחנו לא נבנה מגדל לא תכנון מקדים וכמו שנעשה הכל כדי להיות בטוחים כי אנחנו יודעים את החומר לפני שאנחנו ניגשים למבחן, כך אנחנו מאמינים שיש לעשות גם במקרה של איתור נזילות ביוב.

מה הציוד שעוזר לנו לבצע איתור נזילות ביוב

איתור נזילות ביוב, כלומר, איתור הנקודה בה מתרחשת התקלה כדי לבצע תיקון מלא, הוא תהליך אותו אנחנו מבצעים בזכות ציוד מיוחד לו אנחנו קוראים מצלמת ביוב שמאפשרת לנו להבין האם מדובר על נזילה והיכן זו מתרחשת בזכות טכניקה שלמעשה מנתחת את הנקודות החמות והקרות בתוך המערכת כולה מה שפשוט מאפשר לנו להבין איפה בדיוק הנזילה מתרחשת.

מצלמת ביוב היא לא מצלמה רגילה אלא מצלמה שמבוססת על הניסיון 'לראות מעבר לקיר' כלומר, לראות מה קורה בנקודה בה עין בלתי מזוינת לא יכולה לראות. מצלמת ביוב פשוט מאפשרת לנו, אלו העוסקים בתחום של איתור נזילות, לראות בדיוק איפה התקלה מתרחשת כדי לתת מענה טוב ואופטימלי למצב כדי להביא לפתרון מלא של התקלות השונות.

מתי נדע שהגיע הזמן לבצע איתור נזילות ביוב

תהליך של איתור נזילות ביוב הוא תהליך שנדע כי יש לבצע אותו כאשר מתרחש אחד מהדברים הבאים:

  1. במידה ואתם מריחים ריח לא נעים בנקודה בה אתם לא צריכים להריח את הריח הזה:  ללא כל ספק אנחנו מדברים על הדבר הראשון שצריך לעורר בנו חשד. איתור נזילות ביוב זו הפעולה הבאה שצריכה להיעשות במקום הזה כדי להיות בטוחים כי מדובר על תקלה עליה ניתן לשלוט ובה ניתן לטפל. ההמלצה שלנו היא כמובן לא להמתין עם זה עד לרגע האחרון. אתם ממש לא רוצים למצוא את עצמכם מתמודדים עם תקלה שהופכת חמורה מיום ליום עד שנגיע בסופו של דבר לאירוע אותו קשה לנהל לאחר שנעשה נזק גדול מדי והטיפול מתחיל בשלב מאוחר מדי.
  2. כאשר אתם מזהים שינויים דרמטיים בחשבון המים שלכם: חשבון מים, ביחס לחשבונות האחרים הוא לא חשבון שצריך לעלות יותר מדי כסף. מדובר על מה שאמור כל אחד להצליח לרכוש במחירים משתלמים, סטנדרטיים, שווים לכל נפש. אם אתם מזהים עליה דרמטית במחיר המים שאתם משלמים, מאוד יכול להיות שאתם לא מודעים לכך שאתם צורכים כמות גבוהה במיוחד של מים. ההמלצה גם במקרה הזה לקרוא במהירות למי שעוסקים בתחום של איתור נזילות כדי שתוכלו לקבל במהירות תמונה של התקלה עימה אתם מתמודדים ולמצוא את הפתרון המלא שיעזור לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר בסופו של דבר.
  3. כאשר אתם רואים שיש איזה כתם על הקיר: במקרה של נזילה אנחנו עלולים פשוט לזהות כתמים כהים על הקירות. במקרה של נזילות השייכות לביוב אנחנו אולי נזהה בגינה או בכניסה לבניין נקודות בהן צומחים לפתע צמחים או דשא שאנחנו לא ידענו שזה צריך לצמוח שם. גם במקרה הזה הדבר הנכון לעשות הוא לקרוא למי שיבצע עבורכם איתור נזילות ביוב שיאפשר לכם להבין בדיוק מה הבעיה ומה צריך לעשות כדי לפתור אותה.

האם מי שמבצעים איתור נזילות יכולים גם לתת שירותי אינסטלציה

כמובן שהתשובה היא תלויה בגוף ממנו אתם מבקשים פתרון. אנחנו יודעים להגיד באופן וודאי לחלוטין כי במקרים רבים מי שמבצעים איתור נזילות נותנים גם, מסייעים גם כאשר צריך לבצע את התיקון של התקלה. האם תמיד נפנה לאותו גורם מקצועי עבור איתור התקלה ועבור התיקון, הדבר כבר מהשלב הזה תלוי במידה רבה בכם.

אתם אלו שתדעו להגיד האם יש לכם את הדרך למצוא שירות מעולה במחירים נמוכים יותר, האם יש לכם דרישות כאלו ואחרות ואתם אלו שיודעים למצוא את אנשי המקצוע המתאימים עבורכם. מטבע הדברים אנחנו כמובן ממליצים בדרך כלל על בחירה ממוקדת באיש מקצוע שיבצע לכם איתור נזילות ביוב וגם ידע לתת מענה מלא במקרה של תיקון התקלה. אבל מכאן הבחירה היא שלכם.

אנחנו ממליצים כמובן לשאול את איש המקצוע בו בחרתם האם הוא יודע לעשות איתור נזילות ביוב. לא תמיד כל איש מקצוע יודע לעשות את המלאכה הזו וזו כנראה הנקודה אליה כדאי לשים לב יותר מכל.

אנחנו כאן בכל מקרה כדי לעזור לכם ולענות כל שאלה.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן