איתור נזילות ברמת גן

drop 15

לא מעט אנשים מכירים את התמונה העגומה הבאה, נקודה מוזרה מופיעה על גבי הקיר, ולאחר התעלמות היא הולכת, מתפשטת ומכרסמת את אחד מקירות הבית. לא צריך להיות איש מקצוע בשביל להבין מיד כי מדובר בנזילת אשר פוגעת ומאיימת לאכול את כל הקיר, ומתחילים הסימנים של התפוררות וקילוף הצבע, בנוסף לריח לא נעים בלשון המעטה. מה עושים במקרה כזה? מזמינים אינסטלטור מקצוע אשר יבצע איתור נזילות ברמת גן בצורה הטובה ביותר, ולאחר מכן יתקן אותה ויציל את הבית. אינסטלטורים מקצועיים מבצעים איתור נזילות ברמת גן בצורה הכי עיילה על ידי שימוש בכלים המתקדמים בעולם, מה שגורם לזמן העבודה להיות קצר יותר והפגיעה ברכוש והאסתטיות יורדת לכמעט אפס.

בכל רחבי הבית קיימים שלל צינורות, שאם לאחר זמן מה של חוסר הצצה ובדיקה קפדנית, יכולות להחליד ולאבד מחוזקם המקורים, במקרה כזה זו היא פצצה מתקתקת עם סטופר, ופיצוץ הצנרת הוא דבר בלתי נמנע, נזילות רבות יכולות לצוץ בכל רחבי הבית ועל מנת למצוא את מקור ושורש הבעיה נזמין אינסטלטור לאיתור נזילות ברמת גן. כשמדברים על איתור נזילות ברמת גן יש להפריד בין הסוגים השונים, דרכי הטיפול, הנזקים והכלים העומדים לרשותו של האינסטלטור לאיתור נזילות ברמת גן כיום לעומת העבר ובמה זה מועיל לנו.

יש הפרדה מלאה בין שתי סיבות שבגללן קורות לנו נזילות ברחבי הבית. נזילה קורות משתי סיבות עיקריות: בעיה בצנרת ובעיית איטום. מכיוון שרובנו לא אנשי מקצוע, יש צורך עז בהזמנת אינסטלטור לאיתור נזילות ברמת גן, שישים את האצבע לא רק על מקום הבעיה אלא מה הסיבה, לכל סוג נזילה הפתרונות היעילים לכך. נזילות בגלל בעיות איטום מצויות בעיקר בגג, אסבל לא רק. לרוב , בגלל עבודה לא מקצועית או שחיקה של חומרי האיטום, הגג נשחק ומי הגשם מצליחים לחדור פנימה, דבר שיכול לפגוע בקירות, ברהיטים ואף להוות סכנה של ממש אם נוגעים במוצרי וחוטי חשמל חשופים. מקרה נוסף של נזילה עקב חוסר איטום הוא בחיבור של האסלה וצינור הביוב, דבר השכיח ומצביע על גומיית איטום בלוייה. הסוג הנוסף של הנזילות הוא כמובן הבעיה בצנרת. משום שצינורות הבית שרויות במעמקי הרצפה והקירות הן אינן גלויות לעין, ובעקבות הזנחה של שנים הן נפגעות, מעלות חלודה ומאבדות מכוחם הטבעי והראשוני, וכמו כל מי שנזנחת תקופה ארוכה הן מחזירות נקמה, וכזו שבאה בדמות נזילות והצפות. על מנת תקן את הנזילות יש לבצע איתור נזילות ברמת גן בצורה מקצועית על ידי אינסטלטור בעל ניסיון, ובצורה היעילה ביותר יתקן אותה, וישכין שלום בין בעלי הבית למערכת הצנרת.

יש לדעת כי במקרה שנזילה תפסה את עינכם ותשומת ליבכם, יש להתקשר במיידי לאינסטלטור על מנת לבצע איתור נזילות ברמת גן ולתקן אותה במהירות האפשרית. למה. שאלה מצוינת ולה כמה תשובות: בריאות, סכנת מוות והריב עם השכן. ראשית, היא פוגעת בעיצוב ונראות הבית, מה שמשפיע ישירות על איכות החיים, הרי מי רוצה לחיות בבית עם קיר שהולך ונאכל על ידי מים?. שנית, זו היא סכנה של ממש, נזילות יכולות להביא איתם תחלואה רבה בעזרת הרטיבות, הפטריות, העובש והטחב – דברים שלא רצוי בכלל לשאוף אל גופכם היקר. סכנה נוספת היא הסכנה שהמים יגיעו ויגעו במוצרי החשמל, כמו כן בחוטים גלויים ושקעים פתוחים, מי רוצה לערבב חשמל ומים בתוך הבית? עכשיו הגענו לסכנה הגדולה ביותר שצריך להיזהר ממנה, הריב עם השכן. במקרה של נזילה והמים יכולים לחדור אל תקרת השכן וליצור אצלו רטיבות. דבר זה אינו נעים כלל ויכול ליצור סיטואציה של וויכוחים עם השכן, וכידוע עדיף שכן קרוב. על מנת לוודא אצל מי הבעיה תזמינו איש מקצוע שיבצע איתור נזילות ברמת גן ויהיה הבורר והמבוגר האחראי מבין שניכם.

מה חדש בעולם האינסטלציה? לא מעט, הטכנולוגיה הגיע גם לשם. בניגוד לדימוי של האינסטלטור עם השברייה, הפטיש ומפתח השבדי, כיום העבודה היא יותר אסתטית. בעזרת מכשור מיוחד העונה לצם מצלמה תרמית, העבודה נעשית קלה יותר. המצלמה, שכשמה כן היא, עובדת על טמפרטורה ועוזרת בעת איתור נזילות ברמת גן לאינסטלטור. אם בעבר כאשר רצה בעל המקצוע לבצע איתור נזילות ברמת גן הוא היה שובר את כל הקיר הנגוע, כיום המצלמה מורה לו בדיוק היכן שורש הבעיה. בכך למעשה העבודה נעשית בצורה מהירה יותר וחוסכת כאב ראש גדול ללקוח וגם לבעל המקצוע.

דילוג לתוכן