איתור נזילות מים איתור נזילות

הכירו את כל השינויים והשיפורים בהליך איתור נזילות מים מהשנים האחרונות

אנשים רבים נאלצים להתמודד עם רטיבויות רבות בקירות ביתם מכמה סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא נזילות מים ממערכת הצנרת החבויוה בפנים קירות הדירה והסיבה השניה היא חדירת מי הגשמים לקירות החיצוניים של הבניין וחילחולם עד קירות הדירה. כידוע, בכל דירת מגורים יש לא מעט מערכות צנרת חבויות אשר ממוקמות בפנים הקירות במטרה לשמור על אסתטיקה. מערכות הצנרת החבויות ממוקמות בקירות הדירה ותחת המרצפות כך שכל נזילה מהן תגרום לרטיבות בקירות. לא מעט אנשים לא מודעים לנזקים האדירים שרטיבות בקירות יכולה לגרום לדירתם בפרט ולבניין כולו בכלל ולכן כאשר הם מבחינים ברטיבויות קלות הם פשוט בוחרים שלא לעשות דבר. אז חשוב להדגיש ולומר כי המים שחודרים לפנים קירות הדירה יחלחלו אט אט עד שיגיעו ליסודות הבניין. חדירתם של נוזלים ליסודות הבניין עלולים לגרום להתפוררות חומרי הבניה ולחלודה בכל הברזל המשולב בבניה, ובעצם לערעור עמידותו ויציבותו של הבניין לאורך שנים. כלל הפגיעות הללו משפיעות באופן ישיר על רמת בטיחות הבניין כולו ולכן אסור לכם להתעלם כאשר אתם מגלים רטיבויות בקירות. כמובן שמעבר לפגיעה זו, ישנן גם לא מעט פגיעות אסתטיות שבאות לידי ביטוי בבלאי מהיר יותר של הבניין, התפוררות קירות חיצוניים, נשירת אריחים ועוד.

כיצד מתמודדים עם רטיבות בקירות? תלוי מהו מקור הבעיה!

אז כיצד מתמודדים עם רטיבויות בקירות אתם שואלים? הגעתם למקום הנכון. במידה ומקור הרטיבות הוא מי הגשמים אשר מכים בקירות החיצוניים של הבניין שלכם ומצליחים לחדור אליו, הפתרון הטוב ביותר הוא עבודות איטום קירות חיצוניים שיבטיחו את אטימותו של הבניין כולו. כל בניין צריך לעבור עבודות איטום קירות חיצוניים כל מספר שנים במטרה להבטיח את עמידותו בפני כל תנאי מזג האוויר. איטום הרמטי אשר נעשה על ידי אנשי מקצוע בתחום יבטיח לכם יובש מוחלט של קירות הבניין גם לאחר עונת חורף גשומה במיוחד. אך חשוב להדגיש ולומר כי מעבר להתמודדות הטובה וההרמטית מול מי הגשמים שמכים על קירות הבניין, עבודות איטום קירות חיצוניים מגנים על הבניין גם מפני השמש החמה בימי הקיץ החמים. הטמפרטורה בפנים בניינים ללא איטום קירות חיצוניים תעלה בצורה קיצונית בימי הקיץ החמים ותרד בצורה קיצונית בימי החורף הקרים. עבודות האיטום יבטיחו ויסות נכון של הטמפרטורה בבניין, מעבר לשמירה עליו מפני כל הפגיעות של קרני השמש הקופחת או מי הגשמים המחלחלים לבסיסי הבניין. אך במידה ומקור הרטיבות בקירות דירתכם הוא דווקא נזילות ממערכות הצנרת החבויות, דרך ההתמודדות שונה בתכלית.

נזילות מהצנרת החבויה? כך האינסטלטור שלכם ידע לטפל בבעיה

במידה ומקור הרטיבות בקירות שלכם הוא הצנרת החבויה בפנים הקירות, חשוב שתכירו כמה פרטים אודות הליך ההתמודדות עם הבעיה. הבעיה הגדולה בנזילות מעין אלה היא חוסר יכולתו של האינסטלטור המקצועי לאתר במדויק את מקור הנזילה. מערכות הצנרת החבויות לא מאפשרות לאינסטלטור לראות את מקור הבעיה מה שעד לפני מספר שנים בודדות הצריך ממנו לחשוף חלקים נרחבים ממערכת הצנרת הביתית. הליך איתור נזילות מים בשיטה זו גרם לפגיעות בלתי מבוטלות בקירות הדירה וכן במרצפות הדירה, הצריך מהאינסטלטור זמן רב להתגברות מלאה על הבעיה ואף עלותו כמובן הייתה בהתאם. חשיפה נרחבת של מערכות צנרת פנימיות במסגרת הליך איתור נזילות מים פירושה חציבה בקירות והרמת מרצפות, מה שמצריך גם מבני הדירה להתכונן לעבודות שיפוץ של ממש. אך בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בהליך איתור נזילות מים. בעזרת מאתר נזילות מים מקצועי, ניתן להשלים את הליך איתור נזילות מים ביעילות מרבית ותוך זמן קצר. איתור נזילות מים אשר נעשה על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים שיודעים לעשות שימוש במערכות המתקדמות הקיימות כיום, יבטיח לכם פגיעה מינימלית בקירות הדירה או במרצפותיה, התמודדות מדוייקת ומהירה במיוחד עם הבעיה, משך זמן העבודה קצר משמעותית בעשרות אחוזים בהשוואה להליך איתור נזילות מים בשיטות הישנות וכמובן הוזלה בעלויות העבודה. אז איך עושים את זה? הנה לכם כמה שיטות שכיחות ומוצלחות במיוחד בהן אינסטלטורים רבים כיום עושים שימוש להשלמת הליך איתור נזילות מים.

מערכת גז מתקדמת המאפשרת לאינסטלטור שלכם לאתר את מקור הנזילה ללא פגיעה בקירות הדירה

השיטה הראשונה להשלמת איתור נזילות מים בדיוק רב ללא פגיעה נרחבת בקירות הדירה היא שימוש במערכת גז מתקדמת. חשוב להדגיש ולומר כבר בפתיחת הדברים, הגז שעושים בו שימוש במערכת מתקדמת זו להשלמת איתור נזילות מים בדיוק רב הינו גז טבעי, ידידותי לסביבה ואין כל סכנה במהלך השימוש בו. מערכת הגז בעצם מזרימה גז למערכות הצנרת הרלוונטיות. הגז נמצא בכמות זהה בכל חלקי מערכת האינסטלציה פרט למקום אחד בלבד בו יהיה ניתן לאתר ריכוז גבוה יותר, והוא כמובן מקור הנזילה. במקור הנזילה ניתן לאתר ריכוז גבוהה במיוחד של הגז הטבעי מה שבעצם מאפשר לאינסטלטור להשלים את מלאכת איתור נזילות מים ללא צורך בחשיפה נרחבת של מערכת האינסטלציה. בעזרת איתור נזילות מים בשיטה זו, האינסטלטור יודע בדיוק באיזה חלק של מערכת האינסטלציה עליו לטפל ולכן ימנע מחשיפה מיותרת של מערכת צנרת תקינה לחלוטין.

מצלמה תרמית – מערכת נוספת לאיתור מהיר, יעיל ומדויק של מקור הנזילה

השיטה השניה להשלמת הליך איתור נזילות מים מוצלח, יעיל, ממוקד ומהיר במיוחד כוללת מצלמה תרמית. כיום ישנה מצלמה תרמית מיוחדת אשר יכולה לסייע לכל אינסטלטור מקצועי לאתר את מקור הנזילה על ידי השוואת טמפרטורה. מערכת מתקדמת זו מבטיחה דיוק ברמה גבוהה במיוחד כך שהאינסטלטור ידע להצביע על מקור הנזילה עוד לפני שהוא יגע בקירות הדירה. אפשרות זו של איתור נזילות מים אף היא חוסכת זמן יקר של עבודה, פגיעה נרחבת בקירות הדירה ולא מעט כסף לבעלי הדירה. חשוב להדגיש ולומר כי לא כל אינסטלטור יודע לעשות שימוש במערכות המתקדמות הללו ולכן חשוב מאוד לדעת לבחור נכון אינסטלטור מקצועי ומיומן בתחום שעושה שימוש במערכות מתקדמות לייעול עבודתו ולהשלמת הליך איתור נזילות מים ללא פגיעה נרחבת בקירות הדירה.

כך תצליחו למנוע את הופעתו של העובש! השיטה השלישית היא גלאי לחות רגיש במיוחד. שיטה זו נחשבת לפשוטה מכולן ואינה מצריכה מערכות מתקדמות כמו מערכת הגז או המצלמה התרמית. בעזרת גלאי לחות רגיש במיוחד ניתן לאתר את המקום הרטוב ביותר באזור הרטיבות ועל ידי כך להצליח להתחקות אחר מקור הנזילה. שיטה זו אף היא נחשבת לשכיחה במיוחד כיום ואינסטלטורים רבים נעזרים בה להשלמת הליך איתור נזילות מים במהירות, ביעילות ובדיוק רב. אחת הסיבות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים מזעיקים אינסטלטור עם מאתר נזילות מים מקצועי להתמודדות עם רטיבות קירות דירתם, היא הופעתו של העובש. מעבר לפגיעה האסתטית של העובש, הוא יוצר ריחות לא נעימים, תחושת חנק באופן תמידי, פגיעה באיכות האוויר ואף הרס של רהיטים רבים. מאתר נזילות מים מקצועי יאפשר לכם לחסוך את כל הבלאגן ולהבטיח קירות יבשים ונטולי עובש בדירתכם בפרו וכן עמידות ויציבות לבניין כולו בכלל. בחרו נכון אינסטלטור מקצועי מאתר נזילות המגיע מצוייד בדרכי איתור נזילות מים מקצועיות וחיסכו שלל בעיות, זמן יקר ולא מעט כסף.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן