ייבוש רטיבות כלואה

ייבוש רטיבות כלואה – אנחנו כאן כדי להסביר מה בכל זאת צריך לעשות

אנחנו, אלו העובדים בתחום של איתור נזילות, יודעים עד כמה העבודה עלולה להיות מאתגרת. לא רק זה, אלא שאנחנו ממש יכולים לראות בעין לעיתים כיצד התהליך של תיקון הנזילה הוא לא תהליך שמתחיל ונגמר בפעם אחת, אלא מדובר על תהליך משמעותי שתפקידו, בסופו של דבר, להביא לידי כך שהתקלה לא תחזור על עצמה שוב ושוב ושוב.

למה אנחנו מקדימים עם זה? משום שאנחנו באמת רואים בלי סוף לקוחות שלא ממש מבינים את המשמעות שיש להזנחה, למחסור במתן תשומת לב לדברים. אנשים תוהים מדוע צריך לבצע ייבוש רטיבות כלואה, מה הדבר הדחוף כל כך בתהליך של ייבוש רטיבות מתחת לריצוף, האם אי אפשר לעשות את הדברים אחרת? אנחנו כאן כדי להגיד ביושר שאין ממש דבר כזה. תהליך של תיקון כל נזילה הוא למעשה תהליך שלוקח אותנו לברר לא רק מה המקור של התקלה ואיך פותרים אותה, כי אם מה ההשלכות של הנזק שנגרם ואיך אנחנו מתקנים גם אותו. ייבוש רטיבות כלואה זה אמנם לא תהליך שיש לבצע ממש בכל פעם. הרי אם אנחנו מדברים על תהליך של תיקון נזילה גלויה למשל, אז אנחנו, כאן אצל 'איתור נזילות' נגיד ללקוח כי כל מה שהוא צריך זה אינסטלטור מוכשר. אבל אנחנו גם יכולים לראות כיצד במקרים אחרים, בהם באמת יש לבצע ייבוש רטיבות כלואה, הדברים לא נעשים מתוך מחסור אמיתי בידע.

אנחנו נמצאים כאן כדי לתת לכם את המענה המקצועי ולמעשה, כדי לספר לכם את כל הדברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם קוראים לאיש מקצוע. כדי שלא תחשבו שמבצעים אצלכם יותר עבודות ממה שחשבתם שיש לבצע, כדי שלא תהיו מוטרדים מכמות הכסף שאתם משלמים על העבודה, חשוב לנו לתת לכם מידע מקצועי על ייבוש רטיבות כלואה שקצת יפזר את הערפל מעל התחום הזה שבאמת בעיניים חיצוניות, לא נראה תמיד כל כך מובן מאליו.

כדי להסביר על ייבוש רטיבות כלואה, צריך להתחיל מההתחלה

רטיבות היא בעיה משום שאנחנו צריכים לחיות בבתים בהם מערכת הצינורות שלנו מתפקדת באופן תקין. כאשר אנחנו מזהים נזילה שמתרחשת בנקודה זו או אחרת, מדובר על הגורם הראשון שמביא להצטברות של רטיבות. ייבוש רטיבות אם כן היא פעולה הכרחית שכן, רטיבות עלולה תמיד להתפשט.

המים שמגיעים לנקודות בהן אנחנו ממש לא מעוניינים שיצטברו מים, מצטברים ומאפשרים לכל מיני דברים אחרים להתרחש אלא אם הולכים על מהלך של ייבוש רטיבות. מה זאת אומרת? אנחנו מדברים על עובש שעלול לגדול במקומות בהם אנחנו ממש לא היינו מעוניינים לראות משהו כזה, אנחנו מדברים על פטריות שונות ועוד.

מה גם שאם לא מבצעים ייבוש רטיבות כלואה כנדרש, אנחנו נראה לא רק את הקירות נפגעים, לא רק את הרצפה, לא רק את הבית, אלא הדבר ישפיע בסופו של דבר גם על הרהיטים וגם על הבריאות של בני הבית. כך שבמובנים רבים, אנחנו יכולים אולי להחליף את הצינור, אנחנו יכולים לדאוג לכך שהתקלה לא תמשיך להתרחש, אבל אם לא נעשה ייבוש רטיבות כלואה על הצד הטוב ביותר, בסופו של יום נמצא את עצמנו ממשיכים להתמודד עם ההשלכות של אותה תקלה.

איך אנחנו יכולים לזהות שיש לבצע ייבוש רטיבות כלואה

תהליך של איתור נזילות הוא למעשה תהליך בו אנחנו נעזרים בכלים מתקדמים שמאפשרים לנו 'לראות מעבר לקיר'. כלומר, אנחנו מצמידים את המצלמה הטרמית או כל מכשיר אחר לקיר החשוד או לרצפה ואז אנחנו מנסים לקבל תמונה מהימנה של המצב. אנחנו רוצים לראות, על פי הנקודות החמות והקרות במשטח, היכן ממוקמים המים. כלומר, אנחנו לא רק רואים מה המקור של הנזילה אלא אנחנו רואים גם עד לאן המים הגיעו.

מה שאתם צריכים להבין הוא שאם המים נמצאים בנקודה חשופה, אין כל בעיה. שכן באופן טבעי, האוויר יעשה את שלו והמים יתאדו. אבל, במידה ואנחנו לא מאפשרים למים לצאת בצורה טובה, אנחנו מהר מאוד נמצא את עצמנו בסיטואציה בה המים פשוט לא יכולים לצאת לשום מקום. במקרה כזה המים ימשיכו להישאר בנקודה בה הם נשארו ולא יזוזו משם. אתם זוכרים את כל מה שאמרנו לגבי התפתחות של חיידקים, פטריות ועובש? כל זה אכן יתרחש במידה ולא נפעל בזמן לסילוק המים.

אז איך עושים את זה? איך מבצעים ייבוש רטיבות כלואה?

תהליך של ייבוש רטיבות כלואה יכול להתרחש באחת משתי דרכים מרכזיות:

  1. ייבוש רטיבות כלואה יכולה להתרחש על ידי הרמה של מרצפת אחת: באופן כזה אנחנו מאפשרים למים לצאת באופן טבעי ובכך להתייבש. לתהליך הזה קוראים כמובן ייבוש רטיבות מתחת לריצוף באופן טבעי.
  2. ייבוש רטיבות כלואה, או ייבוש רטיבות, יכול להתרחש על ידי שימוש במכשיר שתפקידו הוא להרים את המים מתחת לבלטות על ידי שימוש בוואקום: מדובר על מכשיר מיוחד שיכול פשוט לנקז את המים ולהוציא אותם מתחת לבלטות. מדובר על מכשיר מתקדם במיוחד שצריך להפקיד אותו בידיים הנכונות כדי שיעשה עבודה טובה. אבל במידה ומחליטים ללכת על זה, אנחנו מדברים על כלי פשוט נהדר שיכול ממש לתת לנו עבודה טובה ולאפשר ייבוש מלא של הריצפה ושל כל מה שנמצא מתחתיה.

מי מבצע ייבוש רטיבות כלואה

ייבוש רטיבות כלואה זה אמנם אחד השלבים החשובים ביותר בעיננו בתהליך של תיקון בעיות באינסטלציה, אבל כמובן שלא כולם מבצעים את העבודה הזו בסופו של דבר. הרי איש מקצוע, אינסטלטור מומחה, יש הרבה. כל שעליכם לעשות הוא לרשום בקצרה במנוע החיפוש ולקבל מיד רשימה של אנשי מקצוע פוטנציאלים. אבל אנחנו מאמינים כי בחירה של איש המקצוע המתאים יכולה להיות רק אחרי שאתם מבצעים את הבדיקה הנדרשת ובאמת שואלים את איש המקצוע האם הוא יודע לעשות את העבודה הזו.

אמנם יכול להיות שאתם תמצאו אנשי מקצוע שהמחיר שלהם לביצוע העבודה הוא גדול יותר. אבל מה עדיף? האם הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להזמין איש מקצוע במעט כסף אבל כזה שלא יתן לכם בסופו של דבר את המענה המלא שעבורו אתם שואפים? אולי הדבר הנכון לעשות הוא דווקא לקרוא לאיש מקצוע מיומן, כזה שאולי המחיר עבור העבודה שלו הוא גבוה משל המתחרים, אבל מדובר על מי שאתם יכולים לתת לו את המשימה פעם אחת ולאחר מכן לא לדאוג יותר? שכן אתם יודעים כי מדובר על עבודה שתבוצע על הצד הטוב ביותר בכל מקרה?

אנחנו יודעים מה התשובה שלנו. אנחנו מאמינים כי בכל מה שקשור לתשתיות של הבית שלכם, אתם לא יכולים להתפשר אלא על הטוב ביותר. אנחנו כאן כדי לאפשר לכם לקבל את השירות המלא במקצוענות ובמיומנות.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן