ייבוש רטיבות תת רצפתית

ייבוש רטיבות תת רצפתית – גם אם הכל נראה יבש, ייתכן שרטיבות תת רצפתית תחזיר שוב ושוב את כל נזקי הרטיבות

לא מעט אנשים המתמודדים עם רטיבויות שונות בדירתם לא יודעים להתמודד נכון עם הבעיה, מה שגורר נזקים רבים עם הזמן. רטיבות בקירות פנים הדירה, רטיבות תת רצפתית או רטיבות המגיעה מגג הדירה מחייבים התייחסות מקצועית מהירה ככל הניתן במטרה לעצור את המשך התפשטות הרטיבות ופגיעתה באזורים נוספים. רגע לפני שנצלול לעומקם של פרטים אודות הגורמים השכיחים ביותר לרטיבויות הנפוצות וכן לשיטות ההתמודדות המתקדמות עם כל רטיבות, חשוב שתכירו את כל הנזקים הגדולים שרטיבויות בקירות או ברצפת דירתכם עלולות לגרום.

הכירו את כל הפגיעות מרטיבות תת רצפתית – אל תהססו להיעזר בשירות מקצועי לייבוש רטיבות!

תחילה, חשוב לדעת שחומרי הבניין אינם עמידים בפני מים. חומרי הבניין לא אמורים להתמודד עם רטיבויות תדירות, ולכן רטיבויות תדירות עלולות לפגוע באופן ישיר בכל חומרי הבניין. הברזל מחליד, הבטון מתפורר והאריחים המצפים את הבניין נושרים. מעבר לפגיעה האסתטית (המשפיעה על מחירי הדירות בבניין כמובן), חלה פגיעה חמורה הרבה יותר בעקבות רטיבות מתמשכת, והיא פגיעה בעמידותו ויציבותו של הבניין לאורך שנים. שירותי ייבוש רטיבות תת רצפתית, איתור מקור הנזילה או איטום קירות וגגות הבניין יסייעו לכם לשמור על הבניין אסתטי ובטוח לעוד שנים ארוכות. 

החול מתחת למרצפות עדיין רטוב – כך ניתן לייבש אותו בקלות ובמהירות

אז אם גם אתם מתמודדים עם רטיבויות בתקרת דירתכם, קירות פנים או רצפת הדירה, אל לכם להסס, שירותי ייבוש רטיבות תת רצפתית, תיקון נזילות או איטום קירות הם התשובה עבורכם. בשורות הבאות נרחיב אודות רטיבות תת רצפתית ודרכי ההתמודדות עימה. מבנים רבים המתמודדים עם הצפות ורטיבויות שונות ניזוקים מרטיבות תת רצפתית. רטיבות תת רצפתית היא רטיבות שחדרה והגיעה לשכבת החול מתחת לריצוף, מה שיוצר לא מעט פגיעות בחלל. אנשים רבים שלא מודעים לסכנה מרטיבות תת רצפתית סבורים כי לאחר ייבוש החלל, הבעיה נפתרה. אך האמת היא שרטיבות שהספיקה לחדור לחלקים מתחת לריצוף דירתכם עלולה לייצר עוד לא מעט פגיעות בחלל. אז מה עושים? איך מייבשים את החול מתחת לריצוף הדירה? עד לפני מספר שנים הליך ייבוש רטיבות תת רצפתית הצריך עבודה קשה, ארוכה ומייגעת.

ללא פירוק ריצוף הדירה – הכירו את המכונות המתקדמות

עד לפני מספר שנים הליך ייבוש רטיבות תת רצפתית הצריך מאנשי המקצוע לפרק את ריצוף הדירה במטרה לייבש את החול הרטוב תחת המרצפות. הליך זה הצריך עבודה קשה ומורכבת שעלתה לא מעט כסף והצריכה בזבוז של לא מעט זמן יקר. בשנים האחרונות, חברת איתור נזילות מציעה שירותים מקצועיים, יעילים ומהירים יותר של ייבוש רטיבות תת רצפתית. איך? ישנן מכונות מתקדמות המופעלות בחלל המצליחות לייבש באופן הרמטי את הרטיבות התת רצפתית. מכונות אלה פשוט מונחות בחלל ומתחילות לעבוד בעזרת שקע חשמלי פשוט עד להשלמת שירותי ייבוש רטיבות תת רצפתית. חשוב להדגיש ולומר כי מכונות אלה מצליחות להוריד את רמת הלחות בחלל בעשרות אחוזים ולהשלים ייבוש רטיבות ברצפה בצורה הרמטית. איתור נזילות מספקים עבורכם שירותי ייבוש רטיבות תת רצפתית מהירים, יעילים וזולים ללא צורך בפירוק ריצוף הדירה והתחלתן של עבודות מורכבות, ארוכות ויקרות במיוחד.

רטיבות קפילארית – הרטיבות תעלה לקירות דירתכם!

אז מה קורה אם לא מייבשים את הרטיבות התת רצפתית? חברת איתור נזילות מבהירה כי רטיבות תת רצפתית עלולה לגרום לנזקים רבים אם לא מייבשים אותה תוך זמן קצר. בין כלל הפגיעות שעלולות להיגרם כתוצאה ישירה מרטיבות ברצפה ניתן למנות את הרטיבות הקפילארית, רמות לחות גבוהות בחלל, יצירת עובש באופן תמידי, פגיעה באיכות האוויר בחלל, ריחות לא נעימים באופן תמידי, פגיעה בתשתיות הבניין ועוד. כלל הפגיעות הללו יאלצו אתכם להיעזר בשירותי ייבוש רטיבות תת רצפתית לאחר שמעגל הפגיעה יורחב ויצריך מכם טיפול נוסף לתיקון כלל הפגיעות השונות. רטיבות קפילארית היא קטיבות העולה מהרצפה אל עבר קירות הדירה ופוגעת באופן ישיר בכל חלל החדר. הרטיבות הקפילארית ניכרת על קירות החלל שנוטים להתקלף בתדירות גבוהה.

ריחות לא נעימים, תחושת מחנק תמידית, קילופים ולא מעט עובש בקירות – כך תימנעו מכל הטוב הזה 

מעבר לקילופים, רמת הלחות בחדר תעלה משמעותית ותגרום לתחושת מחנק תמידית. תחושת המחנק, הריח האטום והקירות המתקלפים הן לא הבעיות היחידות שיש בחלל עם רטיבות קפילארית. העובש שלא יאחר להגיע נוטה להתפשט לחללים נוספים בדירה ולפגוע רבות לנראותה. הפגיעה האסתטית חמורה, אך היא אינה הפגיעה המרכזית של העובש. העובש פוגע באיכות האוויר שכלל הנמצאים בחלל נושמים וגורם לקוצר נשימה. מעבר לכך הוא פוגע ברהיטים רבים העשויים מכל חומר מלבד מתכת. הפגיעה ברהיטים חמורה ויכולה להוציא אותם מכלל שימוש. גם המזגנים אינם חסינים לפגיעות העובש כך שבמידה ולא תטפלו לייבוש רטיבות תת רצפתית, גם המזגנים שלכם עלולים להינזק.

בחרו נכון את אנשי המקצוע המגיעים מצויידים במכונות המתקדמות לייבוש רטיבות תת רצפתית

חברת איתור נזילות מגיעה מצויידת עם כל המכשור המתקדם ביותר במטרה לחסוך לכם פגיעות רבות בדירה ולא מעט זמן יקר ועלויות מיותרות על פירוק מרצפות. בעזרת הליך ייבוש רטיבות תת רצפתית מהיר ויעיל המעשה בעזרת מכונות מתקדמות ניתן לעצור את התפשטות הרטיבות ולמנוע רטיבות קפילארית ופגיעה נרחבת של עובש ולחות בחלל. אנשים רבים שבוחרים להתעלם מהרטיבות תחת המרצפות נאלצים להתמודד עם בעיות רבות שעלות תיקונם גבוהה יותר מעלות ייבוש רטיבות ברצפה. לכן, אם גם דירתכם עברה הצפה או שאתם מתמודדים עם רטיבות תת רצפתית מכל סיבה שהיא, חשוב לפנות לחברת איתור נזילות שתדע להתמודד עם כל בעיית רטיבות על הצד הטוב ביותר. החברה מבטיחה ללקוחותיה את השירות המקצועי ביותר בשילוב מערכות מתקדמות שחוסכות לא מעט זמן יקר ועשרות אחוזים במחיר.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן