מאתר נזילות מים איתור נזילות

כל מה שחשוב להכיר על הדרכים להשלמת הליך איתור נזילות מים – מאת מאתר נזילות מים מקצועי

לא מעט אנשים נאלצים להתמודד עם נזילות ורטיבויות בקירות ביתם מכמה סיבות מרכזיות. הסיבה הראשונה היא חדירתם של מי הגשמים לקירות החיצוניים של הבניין והסיבה השנייה היא נזילות ממערכות צנרת חבויות. לפני שניגע בכל הדרכים להתגבר על הבעיות הללו, חשוב להדגיש ולומר כי מעבר לסתם רטיבות, חדירתם של נוזלים לקירות הפנימיים של הבניין שלכם עלולים לפגוע באופן ישיר בעמידותו לאורך שנים. רבים לא מודעים לכך, אך חדירות מים לקירות החיצוניים או אף הפנימיים בבניין שלכם יחלחלו אט אט עד שיגיעו לבסיסי הבניין. הגעת המים לבסיסי הבניין יגרמו ליצירת חלודה על הברזל המשולב בבניה, להתפוררות חומרי בניה נוספים ובכך יערערו את יציבותו של הבניין כולו. לכן, חשוב לדעת כי במידה ואתם מאתרים רטיבויות בקירות הדירה שלכם, קיימת חשיבות רבה להזעיק אינסטלטור מקצועי במהירות המרבית. גם חומרי הבניה החזקים והעמידים ביותר יפגעו אנושות מחדירת נוזלים במרוצת השנים. מעבר לבלאי המהיר של הבניין, התפוררות הקירות ופגיעה בברזל המשולב בו, חדירת הנוזלים רבים באופן קבוע מסכנת את הבטיחות בבניין מה שמחייב אתכם לפעול במהירות המרבית. נוסף על כך, ישנן גם לא מעט פגיעות נוספות בפנים הדירות עקב רטיבות ולחות הקירות בהן נעסוק מטה בהרחבה. אך קודם לכן, חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות אודות מאתר נזילות מים מקצועי המאפשר לכל אינסטלטור לאתר בדיוק רב ובמהירות רבה את מקור הנזילה ללא כל פגיעה בקירות הדירה שלכם.

מאתר נזילות מים מקצועי עובד היטב גם במערכות צנרת חבויות!

כפי שציינו מעלה, לכל דירת מגורים כיום יש תשתיות חבויות, לרבות מערכות אינסטלציה בפנים הקירות ותחת המרצפות. כאשר ישנן תקלות ונזילות במערות אינסטלציה חבויות אלה, אין לאינסטלטור שלכם יכולת להצביע על מקור הנזילה, בשל העובדה הפשוטה כי הוא אינו רואה את הצנרת. לכן, במטרה להתמודד עם נזילות ממערכות צנרת חבויות (ללא מאתר נזילות מים מקצועי מהשנים האחרונות), האינסטלטור מאתר נזילות מים נדרש לחשוף חלקים נרחבים ממערכת האינסטלציה התקולה במטרה לנסות ולהתחקות אחר מקור הנזילה. חשיפה זו כוללת כמובן פגיעה בקירות הדירה או הרמת מרצפות בהתאם למיקום הרטיבות. עבודה ארוכה, קשה ומייגעת זו הצריכה הן מהאינסטלטור מאתר נזילות מים שעות ארוכות של עבודה והן מבני הבית להתמודד עם הליך הפיכת ביתם, מה שהפך את השירות לקשה ויקר במיוחד. מעבר לחסרונות הרבים, שיטה זו לא תמיד הצליחה להתגבר על הבעיה במלואה. בעת חשיפת מערכות הצנרת החבויות במטרה לאתר את מקור הנזילה, לא אחת האינסטלטור אכן מצא נזילה, התגבר עליה והחזיר את הדירה למצבה קודם השירות אך ללא ידיעה כי הנזילה שמצא היא רק אחת מבין שתי נזילות קיימות. התגברות על הנזילה שמצא אכן שיפרה את מצב הרטיבות אך לא סיפקה פיתרון מלא והרמטי, מה שמצריך פתיחה נוספת של קירות הדירה להשלמת המלאכה.

כבר אין צורך בחשיפה נרחבת של מערכות האינסטלציה החבויות כדי להתגבר על הנזילה

אך בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים באופן הפעולה של אינסטלטורים רבים בעת הליך איתור נזילות מים. בעזרת שיפורים טכנולוגיים רבים ומשמעותיים בתחום, כיום יש מגוון סוגים של מאתר נזילות מים מקצועי שמאפשר לאינסטלטור להצביע על מקור הנזילה באופן מדויק עוד לפני שהוא מתחיל את עבודת חשיפת הצנרת הכוללת פגיעה משמעותית בקירות הדירה ובמרצפותיה. מאתר נזילות מים מקצועי חוסך לא מעט זמן יקר, פגיעה בקירות הדירה, עבודה קשה ועלויות לבעלי הדירה. אז אם גם אתם מתמודדים עם רטיבות בקירות, כדאי שתכירו את הסוגים השכיחים והטובים ביותר של מאתר נזילות מים במטרה לוודא כי האינסטלטור שלכם מגיע מצויד באחד מהם. אך עוד קודם לכן חשוב להזכיר כי לא כל הרטיבויות בקירות הדירה שלכם נובעים מנזילות ממערכות הצנרת הפנימיות. חלק נכבד מהרטיבויות כנראה מגיעות חדירתם של מי הגשמים לקירות החיצוניים של הבניין שלכם. במטרה להתמודד עם בעיה זו אתם נדרשים לשירותי איטום קירות חיצוניים כל מספר שנים. עבודות איטום אלה מבטיחות לבניין שלכם הגנה מלאה מפני כל תנאי מזג האוויר, לרבות מי הגשמים והשמש הקופחת בימי הקיץ החמים. עבודות האיטום יבטיחו ויסות נכון של הטמפרטורה בפנים הבניין, הגנה מלאה מפני חדירת מי הגשמים לפנים הקירות ושמירה על המראה החיצוני של הבניין.

מאתר נזילות מים מקצועי – מערכת גז ומצלמה תרמית מתקדמת

אך במידה ואתם יודעים שמקור הנזילה הוא צנרת חבויה בדירתכם, הנה לכם מגוון סוגים של מאתר נזילות מים מקצועי שאתם חייבים להכיר. האפשרות הראשונה של מאתר נזילות מקצועי ומוצלח במיוחד היא מערכת גז טבעי וידידותי לסביבה. מערכת גז מתקדמת זו מזרימה גז טבעי למערכות הצנרת החבויות בדירתכם. הגז מתפשט באופן שווה בכלל מערכות הצנרת פרט למקום אחד, בו ניתן לאתר ריכוז גבוה יותר. במקור הנזילה ממערכות הצנרת החבויות שלכם יהיה ריכוז גבוה במיוחד של הגז הטבעי מה שיאפשר לאינסטלטור שתבחרו להצביע באופן מדויק על מקור הבעיה הרבה לפני שהוא מספיק לשבור קירות רבים בדירתכם. בעזרת מאתר נזילות מים זה ניתן לחסוך לא מעט זמן יקר, פגיעה נרחבת בקירות הדירה וכמובן גם עלויות רבות להליך ההתמודדות עם הנזילה. האפשרות השנייה של מאתר נזילות מים מקצועי היא מצלמה תרמית מיוחדת אשר מאפשרת איתור מדויק של מקור הנזילה על ידי השוואת טמפרטורות. מצלמה תרמית מתקדמת זו אף היא מאפשרת לאינסטלטור מקצועי להצביע על נקודה מאוד מדויקת וממוקדת ממנה המים נוזלים ממערכות האינסטלציה הישר אל פנים קירות הדירה שלכם. הליך איתור נזילות מים בשיטה זו יחסוך לכלל הצדדים עבודה קשה, זמן רב, לא מעט כסף וכמובן התמודדות עם פירוק נרחב בדירה.

כך תצליחו למנוע את הופעתו של העובש

השיטה השלישית של מאתר נזילות מים מקצועי בעזרתה אינסטלטורים רבים משלימים את הליך איתור נזילות מים בהצלחה ובדיוק רב היא גלאי לחות רגיש במיוחד. כיום ישנם גלאי לחות מתקדמים ורגישים המאפשרים לאתר את הנקודה הרטובה ביותר בקיר הרטוב כולו. הנקודה הרטובה ביותר מעידה על מקור הנזילה וכך ניתן לפתוח את הקיר בצורה מאוד ממוקדת במטרה לטפל בבעיה. כלל השיטות הללו של איתור נזילות מים ללא צורך בחשיפה נרחבת של מערכת הצנרת שינו בצורה משמעותית את כל ההתמודדות עם בעיית הרטיבות בקירות. אם אתם עדיין מתלבטים האם כדאי להזעיק אינסטלטור מאתר נזילות מים מקצועי להתמודדות עם הרטיבות בקירות דירתכם, כדאי שתכירו את אחת התופעות השכיחות ביותר אשר נגרמות מלחות ורטיבות בקירות הדירה, עובש. העובש לא יאחר להגיע לחללים לחים ויפגע, ופגיעתו תהיה נרחבת ומשמעותית הרבה יותר מפגיעה אסתטית בלבד. מעבר לכך שהעובש אכן אינו אסתטי בלשון המעטה, הוא פוגע גם באיכות האוויר שכל בני הבית נושמים, יוצר תחושת מחנק באופן תמידי, יוצר ריחות לא נעימים ועלול לפגוע בלא מעט רהיטים. לכן, על מנת להימנע מכך, חשוב להזעיק אינסטלטור מקצועי לטיפול יעיל, מהיר וממוקד בבעיית הרטיבות בקירות שלכם מהר ככל האפשר.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן