מצלמה תרמית לגילוי נזילות

מצלמה טרמית לגילוי נזילות – עבודה מקצועית ויעילה

מצלמה טרמית לגילוי נזילות היא מי שתציל אותנו מידיהם של אנשי מקצוע לא מנוסים שלא עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר. אנחנו באיתור נזילות לא מאשימים בעבודה רבה מדי רק את אנשי המקצוע הלא מיומנים. הרי כאשר מתרחשת תקלה בצנרת של הבית, אנחנו לא יכולים להיות בטוחים היכן התקלה מתרחשת. מצלמה טרמית לגילוי נזילות מאפשרת לנו, בעזרת טכנולוגיה ייחודית עליה נדבר בהרחבה, להוציא את התמונה המיהמנה ביותר למה שמתרחש מתחת לפני השטח. כך, בעזרתה של אותה מצלמה טרמית לאיתור נזילות, אנחנו מקבלים את האפשרות לטפל באופן נקודתי במה שצריך ולא להביא ל- 'הפיכה' של כל הבית. איך מתבצע צילום תרמי לאיתור נזילות , נתאר בהרחבה ממש כאן. נדבר על הדברים אליהם יש לשים לב בעת ההזמנה של השירותים, כמו גם נדבר על החשיבות הרבה כל כך של גילוי מוקדם. באופן כזה שיאפשר לנו להפעיל מצלמה טרמית לגילוי נזילות בלי לחץ ומועקה.

מה אתם צריכים להבין על מצלמה טרמית לגילוי נזילות

מדובר במכשיר המכיל בתוכו טכנולוגיה מתקדמת. מצלמה טרמית לגילוי נזילות היא כמובן לא מצלמה רגילה. מדובר על מצלמה הפועלת בעזרת נורה אינפרה אדומה. זו למעשה מייצרת אבחנה בין אזורים קרים וחמים. כך נוצרת תמונה המאפשרת לנו להבין מהיכן הנזילה מגיעה. מתוך המחשבה כי מים נוזלים מכל פתח למעשה מקררים את הצינור עליו הם מטפטפים. מצלמה טרמית לגילוי נזילות היא זו שנותנת לנו את התמונה על המתרחש במעמקי האדמה.

העניין אליו יש לשים לב בשלב הזה הוא שמצלמה טרמית לגילוי נזילות צריכה להיות מצלמה איכותית, כזו שיש מי שיודע להפעיל אותה לצידה וכן הלאה. בסופו של יום, תמונה לא נכונה שתיווצר מתוך המכשיר זו עבודה לא טובה של איש מקצוע, כזו שתביא להיווצרות של עוד עבודה מה שאיש כמובן לא היה שמח שיקרה. 

ההמלצה היא כמובן לא להיעזר במכשיר, מצלמה טרמית לגילוי נזילות, לבד. ההמצלמה היא להיעזר באנשי המקצוע המעולים הנמצאים בשטח, אלו שיתנו לכם את התמונה המהימנה ביותר שתאפשר לאחר מכן, עבודה ממוקדמת ונכונה שתייצר פתרון מתאים ואיכותי לכל מה שאתם צריכים לאחר שיעזרו במצלמה טרמית לגילוי נזילות.  

אמנם יש פתרונות אבל זה לא אומר שאנחנו לא צריכים לעבוד

אנחנו, באיתור נזילות, רואים לא פעם לקוחות 'סומכים על הנס'. זאת אומרת, אנחנו רואים לא פעם לקוחות שחושבים כי השימוש שלנו במצלמה טרמית לגילוי נזילות , היא זו שתפתור את כל הבעיות. אבל אנחנו רוצים לשים דגש על נקודה נוספת, זו שלא תמיד מקבלת את הבמה הראויה לה.

איש לא אוהב לפתור תקלות בתוך יום יום עמוס, מלא עיסוקים ודברים אותם יש לפתור. רבים מעדיפים להתעלם מהסימנים העומדים לפתחם ורק שלא יאלצו להתמודד עם ההשלכות של פגעים כאלו ואחרים בצנרת של הבית. אלו המתעלמים מקריאות המצוקה של מערכת הביוב לא מבינים כי ללא שימוש מוקדם במצלמה טרמית לגילוי נזילות, הם עלולים למצוא את עצמם מתמודדים במהרה עם תקלות שניתן היה למנוע אותן לו היה גילוי מוקדם של התקלה וטיפול נקודתי מהרגע הראשון. צילום תרמי לאיתור נזילות מאפשר לנו למעשה להבין מההתחלה מה יש לעשות על מנת שלא נגיע לסיטואציות בהן המים כבר מחבלים ביסודות של הבית חלילה או חמור מכך, פוגעים ברהיטים. הדבר נכון על כל תקלה בצנרת. הדברים הללו נכונים על אחת כמה וכמה כאשר אנחנו למעשה צריכים לבצע צילום צנרת במצלמת ביוב כדי למנוע הופעה של תקלות בביוב שיכול בקלות לעלות על גדותיו ולהציף את הבית.

לכן, אנחנו רוצים להציע לכם כמה המלצות שיעזרו לכם לאבחן בשלבים מוקדמים תקלות. על מנת שתקראו לאנשי המקצוע המתאימים בזמן כדי שיערכו צילום צנרת במצלמת ביוב ויאפשרו לכם לקבל את תמונת המצב כמו שהיא על מנת שניתן יהיה לפעול על הצד הטוב ביותר מההתחלה.

מה הסימנים להתפתחות של תקלה במערכת

  1. ריח לא נעים:  במקרה של תקלה במערכת הביוב, יש כמובן להיעזר במצלמה טרמית לגילוי נזילות במהירות על מנת שניתן יהיה להבין מה קורה שם. אל תהססו לפעול ברגע שאתם מריחים ריח לא טוב שכן במידה רבה הדבר מעיד על תקלה. לכתחילה, תפקידה של המערכת היא למנוע הופעה של ריחות לא נעימים, כאלו שעלולים להתברר כמטרידים את מנוחת הדיירים. כך שאין להתחיל לתת תירוצים במידה ועולה ריח לא נעים. זה הזמן שלכם לפעול. לקרוא למי שיכול להיעזר במצלמה טרמית לגילוי נזילות כדי להביא לפתרון הבעיה.
  2. הופעה של רטיבות או כתמים כהים היכן שאין מקום לכך :  זו תופעה קלאסית המחייבת שימוש במצלמה טרמית לגילוי נזילות. שימו לב כי אם המים כבר עלו מעל פני השטח זה הזמן להזמין איסנטלטור כי סביר להניח שמדובר בנזילה גלויה. במידה ואתם מזהים כתם או מרגישים רטיבות על קיר או בקרקע שמחוץ לבית, מצלמה טרמית לגילוי נזילות יכולה להיות במקרה הזה לעזר רב.
  3. הופעה של סכומים וכמות מים לא סבירה במד המים ובחשבון המים בסוף החודש: אין שום סיבה שיהיו נעלמים בחשבון המים שלכם. לא בטוחים מה קורה, שימו לב כי אתם נעזרים במה שנקרא מצלמה טרמית לגילוי נזילות כדי להגיע לעומקם של הדברים על מנת שיהיה לכם קצה חוט לפתרון התעלומה.

כאמור, זה לא הזמן להתעלם מתקלות. זה הזמן להיעזר בטכנולוגיה, מצלמה טרמית לגילוי נזילות , כדי להגיע לפתרון ולהביא לתיקון הצנרת. אנחנו באיתור נזילות נמצאים כאן למענכם.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן