מצלמה לאיתור נזילות מים

מצלמה לאיתור נזילות מים כפתרון מהיר ומקצועי לבעיות נזילה

אנחנו חיים בעידן שונה מאוד מזה שהיה עד לא מזמן. אנחנו כמעט לא זוכרים כבר מה זה אומר להתנהל בלי טלפון נייד. אנחנו לא מכירים עולם בו הטכנולוגיה לא משפיעה על כל אספקט בחיינו. בין היתר, הטכנולוגיה גם נכנסה לעולם השיפוצים והיא מאפשרת לנו, על ידי מצלמה לאיתור נזילות מים, לפתור תקלות בצורה חכמה יותר, טובה יותר, על מנת שנגיע לתוצאות הרצויות במהירות הגבוהה ביותר האפשרית לכך מבחינתנו.

על מנת שנבין טוב יותר במה מדובר וכיצד אותה מצלמה לאיתור נזילות מים שינתה את העולם מהקצה אל הקצה, אנחנו מזמינים אתכם להציץ במאמר הבא.

מצלמה לאיתור נזילות מים, מה זה למעשה

מצלמה לאיתור נזילות מים נוצרה על מנת שאנחנו, בני האדם, נצליח לזהות, ברגע האמת היכן מתרחשת נזילה גם כאשר זו מתבצעת מאחורי קיר אטום או בבטן האדמה. המטרה היא לאבחן, בעזרת הטכנולוגיה עליה מושתת השיטה, את החלקים הקרים יותר לעומת החמים ממרחק, כך, מתוך ההנחה כי מים זורמים יהיו בהיכרח קרים יותר ממשטחים יבשים, נצליח לייצר תמונה שתגדיר לנו היכן למעשה מתרחשת הבעיה עצמה. כך נצליח לטפל בבעיה באופן נקודתי, באופן בו לא נמצא את עצמנו הולכים והורסים חלקים גדולים מקיר או מהקרקע לפני הבניין על מנת שנצליח לאתר את מיקום התקלה ולתת לה מענה מההתחלה ועד הסוף.

הטכנולוגיה בה נעזרים על מנת להפוך מצלמה לאיתור נזילות מים אפקטיבית, היא טכנולוגיה של נורה אינפרה אדומה. הנורה הזו למעשה מפרידה בין המשטחים הקרים והחמים, שכן, כאמור, מים נוזלים מאובחנים כקרים יותר לעומת משטחים יבשים. אז אנחנו יכולים לצייר תמונה שתאפשר לנו להבין היכן בדיוק מתרחשת הזילה על מנת שאנשי מקצוע כדוגמת 'איתור נזילות' יהיו בעלי הכלים לפתור כל בעיה .

מצלמה לאיתור נזילות מים, איך משתמשים ואיך התהליך נראה מבחוץ

השימוש במכשיר כמו מצלמה לאיתור נזילות מים היא לא פעולה אותה כל אחד עושה בזמנו הפנוי. אנחנו מדברים כמובן על מכשיר בו נוהגים בדרך כלל בעלי מקצוע. על מנת שתבינו מבפנים איך מתנהל התהליך המתרחש אצלנו ב- 'איתור נזילות' כמו גם במקומות אחרים, יש להתייחס לסדר הדברים הבא:

  1. הגדרת הבעיה :  זה לא משנה באיזה מכשיר נשתמש, בין אם מדובר על מצלמה לאיתור נזילות מים ובין אם מדובר על מצלמת ביוב משוכללת, כך או אחרת , אנחנו, בתור בעלי מקצוע, צריכים להבין במה מדובר. אנחנו לא רוצים לעשות עבודה נוספת במידה ואין בכך צורך. כדי שנצליח לתת את המענה לכל אורך הדרך אנחנו צריכים להבין איפה בדיוק מתרחשת הבעיה. אנא, שימו לב כי אתם קוראים לאנשי מקצוע בזמן, לא דוחים את הטיפול בשורש הבעיה לעת אחרת שכן במידה כזו אנו עלולים בקלות לראות תהליך של הדרדרות מה שמחייב עבודה מורכבת יותר ככל שהולך האירוע ומתגלגל.
  2. העבודה בשטח עם מצלמה לאיתור נזילות מים:  העבודה עצמה היא לא זו שלוקחת הרבה זמן. אחרי שמגדירים את נקודת התקלה, זו לא בעיה להיעזר בכלי המדובר מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים על מנת שנוכל לבצע צילום תרמי לאיתור נזילות שיאפשר לנו להבין היכן ממוקמת התקלה. שימו לב כי חלק מעבודת המנעולן היא לייצר בתום העבודה הפקת דוח ממצאים המפרט את הליקויים במערכת, כמו גם חוות דעת לגבי תיקון התקלה והגדרה של שלבי הבדיקה. מדוע זה חשוב כל כך? משום שאם אתם מחפשים איש מקצוע, מ- 'איתור נזילות' או כל מקום אחר, ואיש המקצוע מפעיל מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים, אתם רוצים שהוא יהיה זה שיהיה בעל הסמכות לא רק להסביר לאנשי המקצוע שיגיעו אחריו היכן התקלה ממוקמת. אתם גם, בין היתר, רוצים להיות בטוחים כי לאיש המקצוע המדובר יש את הסמכות לתת חוות דעת משפטית על התקלה. באופן כזה, תהיה לכם ראיה, קבילה בבית המשפט, במידה ואתם מעוניינים לתבוע את חברות הביטוח.

מחיר של השימוש בכלי מצלמה לאיתור נזילות מים הוא לא גבוה. בסופו של יום אנחנו מדברים על היקף עבודה המגיע עד כ- אלף שקלים בממוצע. אלא שכמובן, יש להוסיף לכך משתנים כמו הדחיפות של ביצוע העבודה, השעה בה היא מתרחשת וכן הלאה. מלבד זאת, קחו כמובן בחשבון כי כאשר אתם מזמינים מי שיבצע עבורכם עבודה ויתן לכם תמונה מתוך מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים , לא מסיים את העבודה. לאחר מכן אתם צריכים כמובן לפנות לאנשי המקצוע המתאימים שיפתרו את התקלה בסופו של דבר.

מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים לא יכולה לבצע גילוי מוקדם

גילוי מוקדם של כל תקלה יכול לעזור לנו להביא במהירות רבה יותר את הפתרון שלה. אלא שלא פעם, בוודאי כאשר אנחנו מדברים על תקלות המתרחשות בצנרת המים שלנו, קל לנו לא פעם להתעלם. ההמלצה היא כמובן להתייחס. התייחסו לסימנים של רטיבות על הקירות כמו גם לסימנים כדוגמת שעון מים המונה מספרים לא ריאליים של מים, חשבון מים גבוה מדי, ריח ביוב זר באוויר וכן הלאה.

אנחנו ב- 'איתור נזילות' מחכים רק לכם. אנחנו רוצים להזמין אתכם ליצור איתנו קשר במידה ואת צריכים סיוע ואת השירותים שלנו. אנחנו ניעזר בכל הכלים העומדים לרשותינו .החל ב- מצלמה לאיתור נזילות מים וכלה ב- מצלמת ביוב איכותית. אז אל תתמהמהו  הזמינו עוד היום צילום תרמי לאיתור נזילות.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן