כל המידע על צילום קווי ביוב

drop 15

מערכת אינסטלציה ניתן לדמות למערכת כלי הדם בגוף – צינורות רבים אשר תפקידם להזרים את המים ולהעבירם ממקום למקום. הבעיה עם מערכות אינסטלציה היא שאנשים רבים זורקים אל הביוב לכלוך שאינו אמור להיזרק לשם, במרוצת הזמן הלכלוך מצטבר ויוצר סתימות. סתימות כאלו עלולות גם לגרום לפיצוץ בצינור או גרוע מכך לשחיקה של מערכת האינסטלציה כולה. כיום הדרך היעילה ביותר לבדוק את מצב מערכת האינסטלציה שלכם הינה על ידי צילום קווי ביוב. צילום קווי ביוב ניתן לעשות על ידי אנשי מקצוע מתחום האינסטלציה אשר ברשותם מצלמות ביוב משוכללות שמסוגלות לאבחן בעיות צנרת חמורות במהירות. חברת איתור נזילות משתמשת בצילום קווי ביוב כאשר ישנו חשד לנזילה או סתימה כלשהי לאורך מערכת הביוב. איתור נזילות בזמן מונע נזק מתמשך למערכת האינסטלציה.

מתי יש צורך בשירות של צילום קווי ביוב?

שירות של צילום קווי ביוב על ידי מצלמת ביוב מקצועית, ניתן לבצע בכל עת בה אתם רוצים לוודא כי מערכת האינסטלציה בביתכם עובדת כראוי או כאשר ישנן בעיות סמויות אשר יש צורך לאתר. צילום ביוב מתבצע על ידי אינסטלטור המתמחה בכך ויכול באמצעות המצלמה לנוע לאורך תעלת הביוב ולאתר בעיות. השימוש במצלמת ביוב זו הדרך היעילה ביותר עבור איתור נזילות ביוב הקיימת בעולם האינסטלציה כיום. חברת איתור נזילות משתמשת במצלמות ביוב משוכללות שניתן לאתר בהן בעיות שונות במערת הביוב.

בשירות של צילום קווי ביוב איתור נזילות
פונקציות של מצלמת ביוב איתור נזילות

מה הפונקציות של מצלמת ביוב?

מצלמות הביוב אשר קיימות היום בשוק שונות זו מזו באפשרויות שנותנות לאדם ששולט בהן. כיום ישנן מצלמות ביוב משוכללות מאוד אשר יכולות להיכנס אל בור הביוב ולבצע צילום קווי ביוב יעיל מאוד, לנוע בתעלה עד 300 מטרים ויותר, בנוסף יש למצלמות יכולת לנוע למעלה, למטה אחורה וקדימה ולהסתובב 360 מעלות. איתור נזילות במצלמה טרמית משוכללת יותר מאפשרת במידת הצורך כאשר ישנו חשד לסתימה או מקור בעיה אחרת, לבצע תקריב אשר מגדיל את המיקוד פי כמה ומאפשר לבחון את המצב לעומקו וכל זאת ללא לכלוך ובלגן.

צילום ביוב לכל מטרה

כיום מלבד הצורך מעת לעת לבצע צילום ביוב על ידי איש מקצוע כדי למנוע מצב של בעיות מצטברות שלא מטופלות, ישנו צורך נוסף לבצע צילום קווי ביוב הקשור דווקא בנדל"ן. כיום קבלן אשר ברשותו נכס עם מערכת אינסטלציה עצמאית צריך בין היתר להעביר דו"ח המעיד על תקינותה של מערכת האינסטלציה וזאת הוא עושה על ידי צילום הביוב. בנוסף, כאשר אנשים רוכשים בית חדש ומעוניינים לדעת מה מצב הצנרת, הדרך הטובה והבטוחה ביותר לדעת היא על ידי צילום הביוב וצילום צנרת של אותו בית.

צילום ביוב לכל מטרה איתור נזילות
איתור נזילות ביוב על ידי מצלמת ביוב איתור נזילות

איתור נזילות ביוב על ידי מצלמת ביוב

נזילות ביוב הן אחד המפגעים הבריאותיים המוכרים ביותר והשכיחים ביותר. לעתים ישנן נזילות בביוב שאיננו מודעים אליהן ועלינו לאתר את מקור הבעיה בדרך כלשהי על ידי איש מקצוע. איתור נזילות ביוב ניתן לעשות במספר דרכים ומיקום הנזילה בתוך המערכת יכריע כיצד איש המקצוע ייגש לפתרון הבעיה ולאיתורה. על ידי שימוש בטכניקת צילום קווי ביוב אפשר למנוע בעיות עתידיות בביוב ולשמור על מערכת אינסטלציה יעילה ונקייה. חברת איתור נזילות מבצעת צילומי ביוב למטרות שונות – בין אם בשל קניית בית ורצון לבדוק את תקינות מערכת האינסטלציה, בין אם ישנה תקלה או כל סיבה אחרת ניתן להזמין שירות של צילום הביוב ולאתר במהירות כל בעיה במערכת הביוב והאינסטלציה של הבית.

שאלות ותשובות - צילום קווי ביוב

כאשר אתם רוכשים בית חדש או דירה חדשה, אף אדם לא יבקש מכם להציג בפניו צילום קווי ביוב בבית החדש, אולם, בכדי לדעת את מצב מערכת האינסטלציה בבית החדש מומלץ מאוד להזמין איש מקצוע שיצלם את הביוב וייתן לכם את חוות דעתו על המתרחש מתחת לפני שטח.

רכישת בית אינה נמדדת אך ורק על ידי מערכת האינסטלציה בבית, יחד עם זאת מערכת אינסטלציה תיקנה הכרחית בכדי לחיות חיים נוחים ונעימים ללא הפתעות מהצנרת. במידה ואתם מתכננים לרכוש בית ונראה כי מערכת האינסטלציה איננה במצב אידיאלי, מומלץ להציע לבעל הבית הנוכחי להוריד במחיר או לתקן את מערכת האינסטלציה. מערכת אינסטלציה פגומה איננה מאפשרת חיים נעימים בבית.

נזילה סמויה ניתן לגלות כאשר מקבלים חשבונות מים גבוהים מהרגיל, בנוסף ניתן להשתמש בציוד לאיתור נזילות שיש ברשותם של אנשי מקצוע כמו מצלמות תרמיות ומצלמות ביוב.

במידה ואתם מתגוררים בבית משותף, כלומר בניין מגורים אשר מונה מספר רב של אנשים החיים תחת אותה קורת גג ומשתמשים לרוב באותה מערכת אינסטלציה ראשית, מומלץ לבצע בדיקת תקינות של מערכת האינסטלציה מידי שנה. בדיקה שגרתית שכזו יכולה למנוע נזקים ארוכי טווח ומצטברים שעלולים לעלות לכם בהצפות, סתימות והרבה בעיות בהמשך.

אין זה משנה אם אתם מתגוררים בבית פרטי או בבניין מגורים – בדיקת מערכת האינסטלציה מידי תקופה מסוימת הינה חשובה ואף הכרחית. בעת בדיקתה של מערכת האינסטלציה מחדירים אנשי המקצוע אל הצנרת מצלמות אשר מסוגלות לאתר בעיות שאמנם אינן נראות כלפי חוץ אך מסבות לה נזק רב ובכך ניתן למנוע נזק עתידי שעלול לעלות לכם ביוקר.

דילוג לתוכן