תיקון נזילה בניאגרה סמויה

תיקון נזילה בניאגרה סמויה – תנו למומחים לעשות את זה

בספרו של גבי ניצן "בדולינה" גיבור הספר מספר איך לקח את גורלו בידיו ושחרר בעצמו סתימה בכיור של המטבח, בלי לחכות למישהו שיציל אותו ויעשה זאת בשבילו. וזה בהחלט נכון, כאשר מדובר בתחום האינסטלציה פעמים רבות אנו יכולים להימנע מהזמנת איש מקצוע ולתקן בעצמנו את הבעיה – כאשר מדובר בפתיחה של סתימה פשוטה ולא כרונית מידי, או כאשר מדובר בלתחזק באופן שוטף את הצנרת על ידי הזרמת מים רותחים או חומר חיטוי מידי מספר חודשים אל חורי הניקוז ועוד. אך ישנם מקרים אשר דורשים שירות מאנשי מקצוע ורצוי מאוד לא לנסות להתעסק בהם לבד אם אינכם אינסטלטורים מקצועיים. במאמר זה נדבר על המקרים בהם אין ברירה אלא להזמין אינסטלטור מקצועי אשר מתמחה במיוחד בתקלות מסוימות ובפרט בשירותי תיקון נזילה בניאגרה סמויה. תיקון נזילה בניאגרה סמויה הוא מורכב יותר ובהחלט לא כל אינסטלטור ידע להתעסק בסוג זה של תיקון. חברת איתור נזילות מספקת שירותי תיקון נזילה בניאגרה סמויה ושירותים נוספים אשר דורשים אך ורק מומחי אינסטלציה כמו תיקון נזילה בצינור ביוב משותף ושירותי איתור נזילות. 

האם יש צורך בשבירה של אריחים בעת תיקון נזילה בניאגרה סמויה?

זה נכון ששירות של תיקון נזילה בניאגרה סמויה הוא מורכב יותר אך לא בהכרח יהיה צורך בשבירה של אריחים. ברוב המקרים ימצא איש המקצוע את הגורם לנזילה, בעת שיפתח את פתח השירות שעל הקיר (היכן שממוקמים לחצני הדחת הניאגרה). איש מקצוע מיומן יוכל בקלות להבין מה הבעיה ולתקן אותה, יחד עם זאת לעתים נדירות ישנם מקרים בהם לא ניתן לאתר את מוקד הנזילה והגורם לה, אלא, אך ורק על ידי פתיחת הלוח שעל הקיר, במקרים כאלו, יהיה צורך בהורדת מספר אריחים מהקיר.  לכן, כל כך חשוב לוודא עם איש המקצוע שהזמנתם שהוא אכן מתמחה בשירותי תיקון ניאגרה סמויה והתמודד עם כל המקרים של הנזילות, גם עם כאלו אשר דורשות הורדת אריחים בכדי לבצע איתור נזילות מקיף יותר.

מה הגורמים לנזילה בניאגרה?

נזילה בניאגרה נגרמת במקרים רבים בשל אטם שחוק ובלוי אשר יש צורך בהחלפה שלו. אטם בלוי בניאגרה גלויה תוכלו להחליף די בקלות בכוחות עצמכם, אולם כאשר יש צורך בשירות של תיקון נזילה בניאגרה סמויה חשוב לעשות זאת אך ורק על ידי אדם המוסמך לכך. ישנם שני אטמים לניאגרה – אטם שיושב מתחת למצוף ואטם במנגנון עצמו שברוב המקרים הוא לא קשור לנזילה. כאשר מחליפים אטם של מצוף כדאי להתחיל מהחלפת הגומייה – אם הבעיה נפתרת אשריכם, אם הבעיה איננה נפתרת, יתכן כי יש צורך בהחלפה של המצוף ואז כדאי להזמין איש מקצוע שמספק שירותי תיקון נזילה בניאגרה סמויה וגלויה.

כיצד ניתן לבצע תיקון נזילה בניאגרה סמויה או גלויה בעצמכם?

כאמור, תיקון נזילה בניאגרה סמויה מורכב יותר, ולכן ההמלצה היא תמיד להזמין איש מקצוע אשר מתמחה במתן שירותי תיקון נזילה בניאגרה סמויה. יחד עם זאת אם הנזילה מתרחשת בניאגרה גלויה תוכלו לבצע תיקון נזילה בדרך כלל גם בעצמכם.

כאשר מדובר במצב בו ישנו בלאי של גומיית אטם בצעו את השלבים הבאים:

  1. רכשו גומייה חדשה לאטם שנמצא תחת המצוף – ניתן לרכוש בחנות לחומרי בניין, כלי בית או בטמבוריות.
  2. רוקנו את הניאגרה על ידי סגירת ברז המים שנמצא לצידה של האסלה והורדת המים כדי לרוקן את מיכל הניאגרה לחלוטין.
  3. שחררו את הצינור אשר מחובר לאסלה משני צידיו כולל האום אשר נמצא בחלקה החיצוני של האסלה
  4. הוציאו את המצוף מהניאגרה ופתחו את חלקה התחתון של הניאגרה באמצעות מפתח שוודי.
  5. הוציאו את הגומייה והחליפו בגומייה החדשה שרכשתם.

כאשר מדובר במצוף תקול בצעו את השלבים הבאים:

  1. פתחו את המכסה של הניאגרה
  2. חפשו את הבורג אשר אחראי לעצור את כניסת המים כאשר הניאגרה מתמלאת באופן הרצוי (בדרך כלל הוא יהיה בצבע אדום או כחול).
  3. לאחר שמצאתם את הבורג סובבו אותו עם כיוון השעון – הדבר יקטין את כניסת המים אל תוך הניאגרה.

אם ביצעתם את כל השלבים הללו ועדיין קיימת נזילה בניאגרה, ככל הנראה ישנה בעיה גדולה יותר מאטם שחוק או בורג רופף ויש צורך בהזמנת שירותי תיקון נזילה בניאגרה סמויה או גלויה מקצועיים. תיקון ניאגרה סמויה הרוב המקרים זהה לתיקון של ניאגרה גלויה אך מי שאינו איש מקצוע יתקשה מאוד לבצע את התיקון, שכן חלקי הניאגרה מוצנעים והטיפול בהם דורש מיומנות וידע מקצועיים.

תקלות אינסטלציה נוספות אשר דורשות שירות של איתור נזילות

בנוסף לשירותי תיקון נזילה בניאגרה סמויה, ישנן בעיות נוספות אשר דורשות שירות של איתור נזילות לפני שבכלל מתחילים לגשת לביצוע המשימה של תיקון הנזילה. בין התיקונים הנפוצים ביותר אשר דורשים איתור נזילות על ידי איש מקצוע ישנו תיקון נזילה בצינור ביוב משותף. מכיוון שהביוב המשותף לנו ולשכנים אינו נמצא לנגד עיננו כל הזמן, אנו לעתים מפספסים את התקלה, הנזק מחמיר והתיקון נדחה. אם יש לכם חשד ולו הקטן ביותר שישנה נזילה בביוב הזמינו במהרה שירות של איתור נזילות מקצועי ואל תחכו למצב בו הנזק יהיה כבד מידי.

אם כן, לא תמיד צריך לרוץ מיד לאיש מקצוע, לעתים באמת ניתן לתקן דברים לבד אך כאשר מדובר בשירותי תיקון נזילה בניאגרה סמויה או תיקון אחר שדורש מיומנות גבוהה, אל תבזבזו זמן והמינו איש מקצוע. חברת איתור נזילות מספקת שירותי אינסטלציה ואנו מתמחים בתחום של תיקון נזילה בניאגרה סמויה לכל תקלה ונזק.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן