תיקון נזילה בשירותים – חברת איתור נזילות

drop 15

תיקון נזילה בשירותים על ידי אינסטלטורים מומחים עם ציוד מתאים, חלקים חלופיים ושירות ללא תחרות. שירות אינסטלציה מתקדמים בנוסף כולל איתור נזילות בעזרת מצלמה טרמית! תיקון והחלפת כלים סניטריים, ייבוש רטיבות ופתיחת סתימות מכל סוג. שירות מהיר ומקצועי. חייגו עכשיו לקבלת ייעוץ אישי ולהזמנת שירות תיקון נזילה בשירותים, בכיור באמבטיה ובכל הבית כולל חיבור ברזים למדיח כלים, מכונת כביסה וכו'.

שירותי אינסטלציה לכל בית - תיקון נזילה בשירותים

חברתנו מבצעת תיקון נזילה בשירותים ובחדר האמבטיה, תיקון נזילה באסלה, תיקון נזילה בצינור מים, תיקון נזילה בניאגרה וכמו כן תיקון נזילה בחיבור בין האסלה לביוב. בנוסף אנו מאתרים נזילות בכל הבית כולל איתור רטיבות ונזילות חבויות בתקרה, בקיר או ברצפה. חושים שהאסלה שלכם גונבת מכם כסף על ידי בזבוז מים בעקבות נזילה? אל תתנו לה להמשיך לסחוט אתכם והזמינו אותנו לטפל בה, בסיפון, במצוף, באטמים ובכל במכלול המרכיב אותה ואנו מבטיחים לכם שלאחר מכן האסלה תלך לישון כל לילה בשקט, בלי להתמלא כל הזמן ובלי לבזבז לכם מים וכסף…

תיקון נזילה בשירותים איתור נזילות
תיקון נזילה באסלה איתור נזילות

תיקון נזילה באסלה – איך מזהים נזילה - חברת איתור נזילות

סימן ברור לכך שכנראה יש לכם נזילה בניאגרה הוא שהניאגרה מתמלאת מים אפילו לאחר זמן רב בו לא הורדתם את המים, למשל בלילה. אפשר לשמוע את צליל המילוי, במיוחד בלילה כששקט ואז יודעים שאולי יש נזילה חבויה מהניאגרה. סימן שני הוא חשבון מים גדול מדי יחסית למה שאתם רגילים בחודשים מקבילים בשנה קודמת או בחודשים סמוכים. אנו מבצעים תיקון נזילה בשירותים, תיקון נזילה באסלה וכל שירות אינסטלציה פשוט או מורכב אחר. מוזמנים להתקשר.

מפלי הניאגרה? לא בבית שלכם? תיקון נזילה בניאגרה – חברת איתור נזילות

נזילה בשירותים אסור להזניח וכל מי שסובל ממנה חייב להזמין תיקון נזילה בשירותים, תיקון נזילה בניאגרה ואיתור כל נזילה אחרת. אסלות מועדות לפורענות במיוחד מכיוון שמיכל ההדחה, הסיפון, וכל המערכת עובדים שעות נוספות 24 שעות ביממה. אנחנו מורידים אך המים כמה פעמים ביום ולצערנו המערכת נשחקת ומתבלה. סתימות קורות הרבה בגלל שאנחנו מורידים מגבונים לחים באסלה, דבר שהוא אסור בתכלית האיסור וסתימות קורות בגלל סיבות שונות. סתימה יכולה להפוך בקלות לנזילה ולהצפה וכשמודבר באסלה שלנו, ממש לא כדאי לנו שזה יקרה. גם נזילות באמבטיה או באגן הטוש בעייתיות כי אלו כלים סניטריים המחוברים הייטב לרצפה, מודבקים אליה ואם יש נזילה חס וחלילה ייתכן ונאלץ לשבור ולהרוס את הכלים על מנת להגיע לנזילה מתחת. אבל גם אם זה קורה בואו לא נילחץ, זו רק נזילה, לא נעים לא נורא ויש מי שיעזור לכם לטפל בה בצורה מוחלטת, יאתר את מקורה נזילה, יאטום את החור, יתקן את הנזילה ויחזיר את חדר האמבטיה או השירותים לתפקוד מלא.

תיקון נזילה בניאגרה איתור נזילות
תיקון נזילה בחיבור בין האסלה לביוב איתור נזילות

תיקון נזילה בחיבור בין האסלה לביוב – חברת איתור נזילות

בין הרבה סוגי תיקון נזילה בשירותים, תיקון נזילה בחיבור בין האסלה לביוב הוא המעצבן ביותר. נזילה במקום הזה לא נעימה בלשון המעטה ובדרך כלל גם דורשת מאתנו את החלפת האסלה וקניית אסלה חדשה. אנו תמיד מתוסכלים איך יכול להיות שאסלה שנראית כל כך מוצקה וחזקה נסדקת בכזאת קלות ולא מבינים למה אי אפשר פשוט לאטום את הסדק. לפעמים זה אפשרי אך גם אם כן האיטום לא אסתטי וגם נשחק עם הזמן. כיום הטרנד הוא להתקין אסלות צפות המחוברות ישירות לצינור הביוב ללא חיבור והדבקה לרצפה דבר שמקטין את הסיכוי לנזילה או סדר בחיבור בין באסלה לביוב. אסלה צפה גם נראית יותר טוב וגם ממאפשרת לנו להעביר סמרטוט מתחת לאסלה ולשמור יותר על ניקיון והיגיינה. חברתנו מתמחה בתיקון אסלות מכל סוג לרבות אסלה צפה, תיקון נזילה בחיבור בין האסלה לביבו וכל שאר תיקוני האינסטלציה הקיימים בחדר האמבטיה, בשירותים ובכל מקום אחר בבית בו יש ברז מים, במטבח וכדומה. מוזמנים לפנות אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת וייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות לאיתור נזילות ותיקון נזילות.

לסיכום

 תיקון נזילה בשירותים צריך להיעשות בהקדם ובצורה חלקה ונקייה כדי למנוע אי נעימות בבית. יש מקרים בהם לא ניתן יהיה לתקן את הנזילה בלי לשבור כמה אריחי שיש או חרסינה בקיר או ברצפה במידה והנזילה מגיעה מאחורי הקיר או מתחת לרצפה. לפעמים נאלץ גם לשבור לחלוטין את האסלה ולשים חדשה. יחד עם זאת יש לחברתנו ציוד מתקדם המאפשר לנו לאתר נזילה חבויה על ידי צילום טרמי שמגלה היכן הנזילה במדויק ללא צרוך בשבירת אריחים שאין צורך לשבור. סובלים מבעיית נזילה בבית? פנו אלינו לפתרון מלא ומהיר. להתראות ובהצלחה.

שאלות ותשובות - תיקון נזילה בשירותים

רוב הנזילות והסתימות בבית קורות באשמתנו הישירה או העקיפה וניתן להימנע מהן בקלות. איך? ראשית כל התקינו מסננים פשוטים העולים כמה שקלים בודדים בלבד ושימו אותם בכל פתח בבית בו זורמים המים: בכיור במטבח, בכיור בחדר באמבטיה, באגן המים בטוש ובאמבטיה עצמה. מסננים פשוטים אלה יעזור לכם למנוע 70% מהסתימות על ידי איסוף הלכלוך והשערות ומניעת המעבר שלהם לצינור ולמערכת הביוב שם הכול מתאסף והופך לסתימה. פריט פשוט שעולה כמה שקלים יחסוך לכם טרחה, אי נעימות והזמנה של אינסטלטור בעתיד לצורך תיקון נזילה בשירותים. שווה!

אסלה צפה היא טרנד עיצוב מצליח כבר כמה שנים טובות המאפשר לנו להתקין אסלה ללא נגיעה ברצפה אלא בחיבור ישיר אל הקיר ואל צינור הביוב הראשי. האסלות הללו מעוצבות, אסתטיות ומאפשרות לנו לקבל מראה חלק ונקי בחדר האמבטיה ובשירותים. יתרון נוסף של אסלה צפה הוא האפשרות לנקות מתחת לאסלה ואת האסלה העצמה בקלות ולא מצטבר לכלוך סביבה. יתרון נוסף הוא שבמקרה שבכל זאת יש נזילה באסלה, אפשר להחליף אותה יותר בקלות, בלי לנתק את החיבור בין האסלה לרצפה ולגרום נזק לרצפה כמו באסלה רגילה ויש גם סיכון שהאסלה תישבר בתעבודה מסוג זה.

חברת איתור נזילות נעזרת בציוד איתור נזילות מתקדם המאפשר לה לאתר נזילות חבויות בקיר בעזרת מצלמת אינפרה אדום ובמידה תימצא נזילה בקיר, בתקרה או ברצפה, נוכל לטפל בה באופן נקודתית בלי לגרום נזק מיוצר לקיר או לרצפה. תיקון נזילה בשירותים לא חייבת לגרום נזק לכל חלל השירותים, אפשר גם אחרת.

פונים לחברת איתור נזילות כמובן. חברתנו מתמחה במתן שירותי אינסטלציה לביתם פרטיים, בתי קרקע, דירות עסקים ועומדת בכל אתגר הניצה בפניה כולל איתור כל נזילה חבויה, תיקון נזילה בשירותים, בגג, תיקון סתימות ונזילות בחדרי אמבטיה, נזילות במטבח או בחדר השירות ועוד. מוזמנים ליצור קשר עכשיו. בהצלחה.

דילוג לתוכן