תיקון נזילה בתקרה זו מלאכה למקצוענים. אנחנו נעזור לכם לקבל את המידע המקצועי בנושא

הרשו לנו להתחיל את השיחה בפניה נרגשת לכל מי שלא גר בבית פרטי. אנחנו יודעים ואין דרך אחרת לתאר את המצב, כי תיקון נזילה בתקרה זה באמת ה- 'נאחס' הכי גדול שאפשר להיתקל בו בתחום של איתור נזילות ותיקון בעיות באינסטלציה. הרי בדרך כלל תיקון נזילה בתקרה שמתרחשת בבית שאינו פרטי זה לא רק שאנחנו מדברים על תקלה איתה אי אפשר לחיות בשלום ושאותה צריך לתקן במהירות הרבה ביותר האפשרית, אלא שאנחנו מדברים על מה שבסופו של יום נוצר לא בהיכרח בגללכם, אלא בגלל תקלה שמתרחשת בבית של השכנים שלכם.

אנחנו יודעים שמדובר על תופעה מאוד לא נעימה ולכן אנחנו רוצים לעזור לכם ולאפשר לכם להבין מה בכל זאת הכלים שנמצאים לרשותינו כאשר אנחנו רוצים לבצע תיקון נזילה בתקרה שתיעשה בצורה הטובה ביותר כדי למנוע מכם עוגמת נפש מיותרת.

אבל כדי להבין מה הכלים העומדים לרשותינו, בואו נדבר קצת על תיקון נזילות ועל הדרך בה איתור נזילות עוזר לנו להגיע לשורש העניין בשלבים המוקדמים של התיקון כדי למנוע נזק גדול יותר בהמשך הדרך.

למה תיקון נזילה בתקרה חייב להתחיל בתהליך של איתור נזילות

זה לא משנה אם אנחנו מדברים על תיקון נזילה בתקרה או על תיקון נזילה באסלה, בין אם מדובר על תיקון נזילה בדוד שמש ובין אם מדובר על תיקון נזילות בכל מובן אחר, אנחנו צריכים לדעת למה אנחנו נכנסים. הרי אם משהו ישבר בבית, אם המיטה תישבר או הטוסטר אובן, אנחנו צריכים לדעת איזה חלק חסר, מה נשבר, כדי שנוכל גם בסופו של דבר לתקן. הבעיה הגדולה בתחום של תיקון נזילות בתקרה הוא שאנחנו לא תמיד יכולים לדעת לכתחילה איפה הבעיה נמצאת.

הדבר אגב נכון גם בעולם של תיקון נזילה באסלה וגם כאשר אנחנו מדברים על תיקון נזילה בדוד שמש וכדומה, אנחנו מדברים על כך שלמעשה במערכת האינסטלציה, אותה מערכת שממוקדמת מעבר לקיר, יכול להיות שיש בעיה שאנחנו פשוט לא יודעים להגיד איפה היא משום שזו ממוקמת מעבר לקיר. הרי אם היא הייתה ממוקדמת בנקודה אליה אנחנו יכולים לגשת ללא כל בעיה מיוחדת, ככל הנראה היינו יכולים להגיד מהרגע הראשון מה הבעיה. אבל, כאשר הצינורות ממוקמים מעבר לקיר, איך נדע כיצד לפתור את הבעיה וכיצד לגשת אליה?

הרי, ביחוד כאשר אנחנו מדברים על תיקון נזילה בתקרה, אנחנו עלולים להגיע למצב בו איש המקצוע מחליט פשוט 'להילחם עם הקיר', לשבור את כולו, לייצר נזק אדיר וכל זה כי פשוט לא ידענו מראש איפה הבעיה נמצאת באמת ולא הגענו אליה באופן נקודתי. לכן, חשוב כל כך לבצע תהליך של איתור נזילות לפני הכל. חשוב שנבין מהרגע הראשון איפה התקלה נמצאת כדי שנוכל לפתור את הבעיה בלי להוביל לנזק יותר גדול. אנחנו, העובדים בתחום של איתור נזילות מרגישים לעיתים כי מדובר ממש על טיפ לחיים, אבל האמת היא כי לא צריך להיות בר דעת גדול כדי להבין כי בחינה מוקדמת של המקרה היא ככל הנראה הדרך הטובה ביותר לתיקון מלא ללא כל בעיה מיוחדת. הרי בייחוד במקרה של תיקון נזילה בתקרה אנחנו בדרך כלל מדברים על תיקון שמתרחש בכמה בתים, לעיתים ברצפה של השכן מתרחשת התקלה שאצלנו מביאה לבעיה משמעותית במטבח, לא כדאי לעשות בירור מעמיק לפני שאנחנו מסיקים מסקנות ומתחילים בתהליך התיקון?

איך מבצעים איתור נזילות ומתחילים בתהליך של תיקון נזילה בתקרה

אז זה נכון שלעיתים אנחנו נצא למסע של תיקון נזילה בתקרה גם כאשר אנחנו מדברים על דברים 'פשוטים' יחסית שלא צריכים בירור מוקדם. כמובן שאם יש למשל בעיה של איטום בגג אנחנו נצטרך לצאת למסע עבור תיקון נזילה בתקרה בלי לחשוב יותר מדי, לעיתים אנחנו פשוט נבצע תיקון נזילה בתקרה במקרים של נזילה גלויה לחלוטין, כאשר יש בעיה למשל בדמות נזילה באסלה של השכן או בדוד השמש שלא שמור היטב על גג הבניין.

אבל לעיתים אנחנו צריכים לבצע איתור נזילות מקצועי. תהליך של איתור נזילות מקצועי בדרך כלל נעשה תוך כדי שימוש במצלמה תרמית שמאפשרת לנו לראות באמצעים ממוחשבים איפה התקלה נמצאת בגלל ניתוח הנתונים והשוואה בין הנקודות החמות והקרות כדי לקבל תמונה מלאה שתאפשר לנו להבין איפה בדיוק מתרחשת התקלה ומה יש לעשות איתה.

איתור נזילה בתקרה נעשה בדרך כלל על ידי שימוש במה שאנחנו קוראים לו בשפה המקצועית: צילום תרמי, כלומר צילום שנותן תמונה מהימנה של המצב על ידי השוואה בין חום לקור.

בחירה נכונה של איש מקצוע תוביל לשקט נפשי בהמשך

לעיתים זה ממש לא נראה חשוב. זה נדמה כאילו זה לא כל כך משנה מי איש המקצוע אותו אנחנו בוחרים, העיקר שיהיה מישהו ויאללה להמשיך ללכת. אבל אתם לא יכולים בכלל לדמות בנפשכם כמה זה חשוב לבחור נכון את איש המקצוע בו אתם מעוניינים להיעזר. בסופו של יום כאשר אתם בוחרים איש מקצוע מנוסה, מי שמבין גם בתחום של איתור נזילות וגם יודע לתת מענה אמיתי לכל סוגי התקלות המתרחשות במערכת האינסטלציה, אתם בוחרים לחיות בשקט נפשי לאורך זמן, גם אם התשלום בסופו של דבר יתברר כקצת יותר יקר.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן