תיקון נזילה מאחורי האסלה

תיקון נזילה מאחורי האסלה – הגורמים לתקלה ומה ניתן לעשות איתה

מערכת הביוב שלנו כמו גם מערכת האינסטלציה הם לא דבר מובן מאליו. אנחנו מדברים במובנים רבים על מה שמגדיר אותנו בני העולם המערבי, העולם בו אנחנו יכולים לחיות בשלום לצד שימוש בכלים שמאפשרים לנו היגיינה מקסימלית, כזו השומרת עלינו ממחלות, מאפשרת לנו לחיות ובעיקר, מרחיקה אותנו מכל מה שלא נעים לנו לראות.

אלא שמדובר על מערכת שבמקרים לא מעטים צריכה את העזרה שלנו, צריכה להיות מתוחזקת באופן שוטף כדי שנוכל להיות בטוחים באמת כי הכל מתנהל כמו שצריך. במידה ואנחנו מגלים סימנים כאלו ואחרים, יכול מאוד להיות שאין מנוס אלא לבצע תיקון נזילה מאחורי האסלה. אנחנו, העובדים בתחום של איתור נזילות, מקפידים לבקש מהלקוחות שלנו לא להמתין. אנחנו יודעים שזה קל לחשוב שזה לא נורא אם לא נטפל בכל מה שצריך שנטפל בו היום. הרי בסופו של יום בדרך כלל בשירותים מתקיימות בעיות כאלו ואחרות ועל פניו אין סיבה אמיתית לצאת ולתקן אותן בזמן. אבל אנחנו, דווקא משום שאנחנו עובדים בתחום של איתור נזילות, יודעים כי הרבה פעמים, אם לא מבצעים בזמן תיקון נזילה מאחורי האסלה בזמן, התקלה הולכת וגדלה ופשוט הופכת למורכבת יותר, מסובכת יותר, מה שבסופו של יום גם מביא לשורה של תיקונים מהם אולי היינו יכולים להימנע לו היינו פועלים קצת אחרת.

תיקון נזילה מאחורי האסלה זו עבודה שיכולה להיות פשוטה ויכולה להיות מסובכת, הדבר תלוי בכם. אם תפעלו בזמן, תקראו לאנשי המקצוע המבינים בתחום של איתור נזילות ברגע בו הפכתם מודעים לבעיה, אז ככל הנראה לא ניאלץ לבצע פעולה מורכבת מדי ומסובכת.

אבל לפני שנדבר עוד על המשמעויות של חיפוש סיוע הזמן, אנחנ ומאמינים כי זה הזמן שלנו לדבר קצת על תיקון נזילה מאחורי האסלה, מה הגורמים שמביאים להופעתה של נזילה בחדר השירותים ומה הכלים בהם אנחנו נעזרים כדי להביא לתיקון מלא של התקלה בסופו של דבר.

אנחנו צריכים להתחיל בשאלה, מה הגורמים לנזילות בחדר האמבטיה והשירותים

תיקון נזילה מאחורי האסלה זה כמובן תוצאה של נזילה בשירותים או באמבטיה. כאשר אנחנו מדברים על חדר הרחצה, אנחנו מתייחסים בדרך כלל לחלל קטן יחסית בו, מאחורי הקירות, טמונים עשרות אם לא מאות צינורות קטנים שמשמשים כל אחד למשהו אחר.

בדרך כלל נזילה היא תוצאה של אחד משני המקרים הבאים:

מקרה ראשון הוא כאשר הצינורות לא מחוברים היטב: תיקון נזילה מאחורי האסלה עלולה להתרחש כי משהו לא חיבר נכון את הצינורות. תיקון נזילה בניאגרה הוא כמובן תיקון שמתייחס אל אותו הדבר בדיוק. תיקון נזילה בניאגרה גם הוא ככל הנראה תוצאה של צינורות שלא חוברו כמו שצריך או כאלו שלאורך השנים איבדו אחיזה בגלל שחיקה מה שמביא אותנו למצב בו המים יכולים לצאת. התיקון הוא כמובן שיפור החיבורים בין כל הצינורות השונים בחדר הרחצה. אנחנו יכולים לבצע את החיבורים הללו עם גומיות מיוחדות אותן אנחנו מלבישים על הצינורות או, במקרים מסוימים, אנחנו נחליף חלקים ממש כדי לבצע תיקון נזילה מאחורי האסלה שתחזיק לאורך זמן.

במקרה השני אנחנו מדברים על תיקון נזילה באסלה שנגרם כתוצאה מצינור פגוע: צינור פגוע יכול להיות צינור שנוצר בו סדק בגלל מזיקים שונים. כך שבמקרים כאלו של תיקון נזילה מאחורי האסלה אנחנו כמובן ניתן מקום למציאת פתרון מלא לבעיית המזיקים בבית או בדירה. במקרים אחרים אנחנו מדברים על בלות טבעית שמתרחשת ומביאה לנזילה. תיקון נזילה באסלה סמויה, כלומר, תיקון נזילה מאחורי האסלה שנמצאת בנקודה אותה אנחנו לא רואים, אלא בנקודה שממוקמת מאחורי אריחים או קירות בחדר האמבטיה, יכולה גם היא להתרחש כתוצאה מהיווצרות צינורות פגועים, כאלו המלאים סדקים בגלל שחיקה וכדומה. הפתרון הוא כמובן לפתוח את הקיר בנקודה האמורה ופשוט להחליף את הצינור שברשותינו בצינור אחר. אמנם אנחנו מדברים על פעולה מורכבת, כזו שדורשת מאיתנו לעיתים להרוס כדי לבנות מחדש. אבל אנחנו מדברים על עבודה שברגע בו אנחנו יודעים לבצע אותה, אנחנו יודעים איפה לבצע אותה ובאילו כלים, ניתן לבצע אותה תוך זמן קצר ולסיים עם הסיפור הזה באופן כזה שהתיקון באמת יחזיק מעמד לאורך שנים.

מה שחשוב לדעת על תיקון נזילה באסלה סמויה או על תיקון נזילה מאחורי אסלה בשירותים הוא שאנחנו מדברים כאמור על חדר קטן בו טמונים הרבה מאוד צינורות. כך שיד של מומחה בתוספת בחינה ואיתור שתוביל לתכנון נכון של תיקון התקלה, אלו הכלים שמאפשרים לנו בסופו של יום להגיע לתוצאות הטובות ביותר באופן הפשוט ביותר.

על כך נדבר בהרחבה ממש עכשיו.

למה חשוב כל כך לתכנן את המהלכים לכתחילה ולא להתחיל בתיקון דווקא

כבר אמרנו בעבר כי בלי תיכנון מוקדם אנחנו נמצא את עצמנו בסופו של יום מתמודדים עם תקלה מורכבת בהרבה. שכן אנחנו ממש לא רוצים למצוא את עצמנו הורסים קיר שלם, מוציאים אריחים ממקומם או עושים כל פעולה אגרסיבית כך סתם בלי להבין קודם איפה התקלה נמצאת ומה אנחנו מתכוונים לעשות כדי לתקן אותה.

לכן, חשוב כל כך לבצע לכתחילה, מהרגע הראשון, איתור נזילות מקצועי. איתור נזילות הוא תהליך בו אנחנו משתמשים במצלמה מיוחדת שלמעשה סורקת את הקיר ומאפשרת לנו לקבל תמונה שמייצגת את הנקודות החמות יותר לעומת הנקודות הקרות יותר לאורך הקיר. זאת מתוך ההנחה כי נקודה בה יש נזילה היא נקודה קרה יותר לעומת נקודות בהן אין נזילה אלו חמות יותר.

כאשר אנחנו יודעים להגיד מהרגע הראשון איפה בדיוק מתרחשת הנזילה, פשוט קל לנו יותר להגיד מה הבעיה ואיך אנחנו מתכננים לפתור אותה. אנחנו יכולים לשבור את הקיר במקום הנכון, אנחנו יכולים להביא את הציוד המתאים מהרגע הראשון.

כל הפעולות הללו הן פעולות חשובות שבסופו של יום מביאות לפתרון ממוקד שלא מייצר עוד ועוד נזק. אנחנו, אלו העובדים בתחום של איתור נזילות, רואים לא פעם לקוחות שרוצים להוזיל את מחיר התיקון. לא שאנחנו לא מבינים את הצורך הזה, אבל עליכם לשים לב כי הרצון בהורדה של המחיר לא משפיע על האיכות של התיקון הסופי. הרי אם אנחנו נבצע תיקון נזילה מאחורי האסלה לא טוב, אם ניצור עוד ועוד נזק, בסוף נגלה כי המחיר ששילמנו עבור כל התיקון מגיע למחירים גבוהים בהרבה מאלו שהיינו שמחים לשלם לכתחילה לו היינו מתכננים הכל כמו שצריך.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם ולתת לכם מענה מקצועי לאורך כל הדרך. אנחנו מתמחים כמובן בתחום של איתור נזילות כמו גם בתיקון של בעיות אינסטלציה כאלו ואחרות. אנחנו כאן כדי לעזור לכם ולהיות שם בדרך לביצוע התיקון המלא. אז אין לכם למה להמתין, פשוט צרו איתנו קשר ונהיה כאן למענכם.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן