תיקון נזילות בגג רעפים – חברת איתור נזילות לשירותכם

drop 15

תיקון נזילות בגג רעפים היא עבודה מורכבת יחסית ובעלת סיכון מסוים. בעל המקצוע צריך לטפס על הגג אך לעשות זאת בצורה בטוחה, להימנע מנפילה ולתקן את הנזילה על ידי החלפת רעפים שבורים או סדוקים, איטום וסגירת החור ווידוא שלא נוזלים מים על ידי שפיכת מים מכוונת לבדיקה. חברת איתור נזילות מבצעת תיקון נזילות בגג רעפים על ידי צוות מנוסה חסר פחד שיטפס לכל גג ויתקן כל נזילה. אנו מכירים את כל סוגי הגגות ויודעים כיצד לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר בצורה הבטוחה ביותר. מוזמנים לפנות אלינו לפרטים וקבלת הצעת מחיר משתלמת.

תיקון נזילות בגג רעפים ושירותים נלווים

בתים פרטיים ובמיוחד בתים עם גגות רעפים משופעים, חשופים יותר לנזילות כתוצאה מנזק ושחיקה של אחד הרעפים או יותר. למים יש כוח רב ולא סתם קיימת הקלישאה שמים חזקים יותר מסלע… מכיוון שהם שוחקים אותו ובסוף מצליחים לחדור אליו. ואם סלע לא עומד בכוח המים אז בוודאי גג רעפים העשויה מחומר חזק פחות. סובלים מנזילה בגג? חברת איתור נזילות מבצעת תיקון נזילות בגג רעפים, תיקון נזילות מים בחדרי מרתף, תיקון נזילות בגג, תיקון נזילה בתקרה בכל חדר בבית ותשמח לעזור גם לכם להתגבר על כל נזילה בכל חדר בבית ועל הגג.

תיקון נזילות בגג רעפים איתור נזילות
תיקון נזילות מים בגג איתור נזילות

תיקון נזילות מים - חברת איתור נזילות

כל תיקוני נזילות כולל תיקון נזילות בגג רעפים, תיקון נזילות מים בחדר הרחצה, תיקון נזילה בשירותים, במטבח ובחצר. לחברותנו הציוד המתקדם ביותר בעולם לאיתור נזילות חבויות בעומק האדמה או בקיר ואנו מבצעים עבודת איתור מקצועית לאיתור נזילה נקודתית בקיר ללא נזק. לרשותנו ציוד אינסטלציה מתקדם הכולל משאבות מים עוצמתיות, מכונות ייבוש מים ורטיבות וציוד חדיש ומתקדם לאיטום ותיקון כל סתימה כולל החלפת צנרת ביבו וכל שירותי האינסטלציה האחרים. פנו אלינו לפתרון מהיר ומקצועי עוד היום

הכינו את הגג שלכם לחורף - תיקון נזילות בגג

נזילה בגג היא לא עניין כייפי במיוחד. המים החודרים דרך הגג יכולים להתפשט גם בתוך הגג ולגרום לרטיבות שיהיה קשה מאוד להתגבר עליה אם לא מטפלים בנזילה בבג בהקדם וזאת בנוסף לנזק המשני הנוצר כתוצאה מהנזילה לחפצים בבית וכדומה. חברתנו מבצעת תיקון נזילות בגג רעפים, תיקון נזילות בגג, החלפת רעפים שבורים או סדוקים, איטום הגג בחומרי האיטום העמידים ביותר ועוד מגוון שירותי אינסטלציה מורכבים כולל איתור נזילות סמויות בקיר, בתקרה או ברצפה. מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר.

הכינו את הגג שלכם לחורף איתור נזילות
תיקון נזילות בגג איתור נזילות

תיקון נזילה בתקרה ללא נזק - חברת איתור נזילות

נזילה בתקרה היא סיפור לא קטן שכל בעל דירת גג או בעל בית פרטי חושש ממנו. תיקון נזילות בגג רעפים חייב להתבצע מייד לאחר שמגלים את הנזילה, במיוחד אם זה קורה לפני החורף או בחורף. חברת איתור נזילות מספקת שירות תיקון נזילה בתקרה ובגג רעפים באזור המרכז ובעלת זמינות מידית להגיע אליכם עם כל הציוד המתקדם ביותר בתחום וצוות מקצועי ומנוסה לטיפול בכל בעיית אינסטלציה כזאת או אחרת! חייגו עכשיו להזמנת שירות תיקון גג רעפים באזור המרכז!

לסיכום

נזילה בגג היא לא דבר נעים, שצריך לטפל בו באופן מידי. חברת איתור נזילות מספקת שירות תיקון נזילות בגג רעפים ומגיע לכל גג בצורה בטוחה ומקצועית ומתקנת את כל סוגי הגגות בישראל כולל איטום מקצועי ווידאו שהנזילה או החור לא קיימים יותר לאחר השירות. חייגו ותהנו משירותי אינסטלציה מתקדמים כולל אחריות באזור המרכז. אנו מבצעים איתור נזילות ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בעזרת ציוד מיוחד הכולל מצלמות טרמיות ושיטות נוספות לאיתור נזילות סמויות בגג, בתקרה, בקירות או ברצפה בכל חדר בבית ובחצר. מוזמנים ליצור קשר להזמנת שירות עכשיו או לגלוש עוד באתר.

בין השירותים שלנו: שאיבת הצפה, פתיחת סתימה מכל סוג, תיקון פיצוץ בצנרת, החלפת צנרת, תיקון נזילות בגג רעפים משופע, עבודות אינסטלציה שונות כמו התקנת ברז נוסף למדיח כלים או למכונת כביסה ועוד.

שאלות ותשובות - תיקון נזילות בגג רעפים

שירות תיקון נזילות בגג רעפים כולל כמה שלבים:

  • איתור מקור הנזילה
  • אבחון הקונסטרוקציה והקורות התומכות
  • פירוק הרעפים השבורים או הסדוקים
  • החלפת הלאטות אם יש צורך
  • החלפה או תיקון ארגז רוח אם יש
  • התקנת רעפים חדשים
  • ביטון, פחחות ועוד

חברת אינסטלציה מקצועית מספקת את איתור הנזילה ואיטומה ובמקרים מסוימים מבצעת את כל השירות בהתאם ליכולת החברה והצוות.

קודם כל על הבטיחות. תיקון נזילות בגג רעפים מצריך עלייה לגג על ידי בעל המקצוע. וודאו שהוא יודע מה הוא עושה שחלילה לא תהיה נפילה. לאחר מכן קחו בחשבון שהליכה על הגג עלולה לגרום לרעפים נוספים להיסדק או להישבר לכן בקשו שהדבר ייעשה בזהירות. הרעפים השבורים, רעפי חרס בדרך כלל, נשחקים ומאבדים מצבעם לאורך הזמן. רעפים חדישים יהיו גם מין הסתם בצבע  חזק וכהה יותר וקחו זאת בחשבון (ניתן לצבוע את הגג כמובן על מנת שכל הרעפים יהיה באותו הצבע).

שימוש במצלמות טרמיות לאיתור נזילות חבויות יכול לחסוך לכם את הצורך לפרק או לשבור אריחים רבים מדי ולחשוף את כל קו הצנרת. חברת אינסטלציה מומחית יודעת לא רק לאתר נזילה ולתקן אותה אלא לבצע את העבודה במינימום נזק בידיעה שכל תיקום נוסף עולה כסף ללקוח שמעדיף להימנע מכך.

פתרון יעיל הוא התקנת מסננים בפתחים. מסננים פשוטים בצורה רשת חורים צפופה העולים כמה שקלים וניתן להשיגם בכל חנות אינסטלציה או טמברויה פשוטה יכולים לחסוך לכם ביקור של אינסטלטור. המסננים חוסמים שערות ולכלוך ולא מאפשרים לצינורות שלכם להיסתם. דבר נוסף זה לא הוריד מגבונים באסלה! מגבונים לחים הם הגורם מס' 1 לסתימות בביוב ומדי שנה צוותי עירייה עסוקים בשאיבת ביוב ופתיחת סתימות המתרחשות בעיקר בגלל מגבונים שחוסמים את זרימת המים. כמובן שגם חיתולים הם מחוץ לחשבון וגם אותם אסור להדיח באסלה!

בוודאי! לא רבים יודעים זאת אך עובש מסוכן מאוד לבריאות ועלול להוביל למחלות קשות ואפילו מוות! הנבגים הנוצרים על ידי העובש נישאים באוויר ועלולים לחדור למערכת הנשימה וליצור סיבוכים רפואיים. חדר אמבטיה ספוג בדרך כלל את העובש בשל לחות ורטיבות טבעית. אווררו ככל הניתן את חדר האמבטיה ואם גיליתם עובש אל תשאירו אותו שם! פנו לחברת אינסטלציה לטיפול בכל בעיית רטיבות ועובש שגיליתם בעקבות נזילה על מנת שהיא לא תחזור. נשמח לעזור בכל בעיית אינסטלציה כזאת או אחרת. בהצלחה!

דילוג לתוכן