תיקון רטיבות בקיר

תיקון רטיבות בקיר – בשנים האחרונות פותחו לא מעט מערכות מתקדמות לאיתור מדוייק של מקור הנזילה

מתמודדים עם רטיבות בקירות דירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים הטובות, המקצועיות והמהירות ביותר לאתר את מקור הרטיבות ולהתגבר עליה בצורה הרמטית. הליך תיקון רטיבות בקיר עבר לא מעט גלגולים בשנים האחרונות. לפני שניגשים למלאכת התיקון, חשוב להתחיל במלאכת איתור נזילות על מנת לוודא שהבעיה לא תחזור. לפני שנגע בכל הדגשים לאתר את מקור הנזילה ולהשלים בצורה מקצועית תיקון רטיבות בקיר, חשוב שתכירו את כל הגורמים המרכזיים בגינם רבים מתמודדים עם רטיבות בקיר חיצוני, רטיבות בקיר פנימי, רטיבות קפילארית וכן תיקון רטיבות בתקרה. אז הסיבות השכיחות ביותר בגינן לא מעט אנשים נדרשים לסיוע מקצועי בהתמודדות עם הרטיבויות הללו הן:

  1. חדירת מי הגשמים לקירות החיצוניים של הבניין
  2. נזילה ממערכות צנרת חבויות הממוקמות בפנים קירות הדירה

חדירת מי הגשמים לקירות החיצוניים של הבניין

במידה ואתם מתמודדים עם רטיבות בקיר חיצוני, קיים סיכוי סביר שהרטיבות נובעת מחדירתם של מי הגשמים לקירות החיצוניים של הבניין. אנשים רבים לא יודעים שהקירות החיוניים של הבניין חייבים לעבור עבודות איטום מידי כמה שנים על מנת להבטיח שמי הגשמים לא יצליחו לחדור אליהם. מעבר למי הגשמים, עבודות האיטום של הקירות החיצוניים תורמות לויסות נכון של הטמפרטורה בבניין ולמניעת פגיעות שונות הנגרמות מתנאי מזג האוויר. גם הבניין שלכם לא עבר איטום מקצועי מזה לא מעט שנים? חברת איתור נזילות ממליצה לאטום את קירות הבניין לפני עונת הגשמים. חדירת מי הגשמים תגרור רטיבויות בפנים הדירות, פגיעה חמורה בחומרי הבנייה, החלדת הברזל בבסיסי הבניין וערעור יציבותו ועמידותו של הבניין לאורך שנים. מעבר לפגיעה הקשה ביסודות הבניין, גם מבחינה חיצונית אריאלי הבניין יתחילו לנשור אט אט ויפגעו במראה הכללי.

נזילה ממערכות צנרת חבויות הממוקמות בפנים קירות הדירה

במידה ואתם מתמודדים עם רטיבות בקיר פנימי, רטיבות קפילארית או צורך בתיקון רטיבות בתקרה, קיים סיכוי סביר שמקור הרטיבות הוא מערכות צנרת פנימיות. בכל דירת מגורים יש תשתיות אינסטלציה המונחות בפנים הקירות כך שכל נזילה מהן גוררת רטיבות ישירה בקירות הדירה. תיקון רטיבות בקיר מחייב איתור נזילות מקצועי ומדוייק שמצביע על כל מוקדי הנזילה. עד לפני מספר שנים הדרך הבלעדית לזיהוי נכון של מקור הנזילה הייתה חציבה בקירות וחשיפה נרחבת של מערכות הצנרת החבויות. שיטה זו הצריכה עבודה ארוכה, קשה, מייגעת ויקרה להשלמת תיקון רטיבות בקיר שמקורו במערכת הצנרת החבויה. חברת איתור נזילות מציעה ללקוחותיה שירותי איתור נזילות ותיקון רטיבות בקיר בשיטה חדשנית.

מצלמה תרמית לזיהוי מדוייק של מקור הרטיבות בעזרת השוואת טמפרטורות

בעזרת מערכת מתקדמת הכוללת מצלמה תרמית ניתן להצביע על הנקודה המדוייקת של הנזילה במערכת הצנרת החבויה ללא חציבה בקירות וחשיפה נרחבת של מערכת הצנרת. מצלמה תרמית מתקדמת יודעת להגיע למקור הנזילה על ידי השוואת טמפרטורה כך שהאינסטלטור ידע להגיע למקור הנזילה באופן נקודתי ללא צורך בהרס רב בקירות הדירה. אפשרות מתקדמת זו מסייעת לרבים להתמודד עם תיקון רטיבות בקיר ללא צורך בהרס נרחב, זמן רב ועלויות גבוהות. בדומה לכך, ישנה אפשרות נוספת של מערכת גז מתקדמת המאפשרת לאנשי מקצוע רבים לאתר את מקור הנזילה ללא פגיעה בקירות הדירה. מערכת הגז כוללת גז טבעי וידידותי לסביבה כך שאין כל סיבה לחשש.

מערכת גז ידידותית ומתקדמת שתחסוך לכם זמן יקר והרס רב בקירות הדירה

מערכת הגז מזרימה גז טבעי אל מערכות הצנרת החבויות כך שהגז מתפשט באופן שווה בכל הצנרת פרט למקום אחד. במקום הנזילה ניתן לזהות ריכוז גבוה של גז טבעי מה שמעיד על המקום היחידי ממנו המים נוזלים לקירות הדירה שלכם. שימוש במערכת זו מסייעת להשלמת איתור נזילות ותיקון רטיבות בקיר, תיקון רטיבות בתקרה, תיקון רטיבות בקיר חיצוני או תיקון רטיבות קפילארית. חשוב להדגיש כי רטיבות קפילארית היא רטיבות שברוב המקרים מגיעה מנוזלים תת רצפתיים או מאדמה רטובה בדירות צמודות קרקע. הרטיבות הקפילארית עולה לקירות הדירה וגוררת קילופי צבע רבים, רמת לחות גבוהה בחלל, הופעת עובד, פגיעה ברהיטים שונים ועוד. ללא ייבוש תת רצפתי, הרטיבות הקפילארית תשוב ותפגע בקירות דירתכם ולכן במקרה זה מומלץ להסתייע באנשי מקצוע המגיעים עם ציוד חדשני לייבוש תת רצפתי.

רטיבות קפילארית וייבוש תת רצפתי – הכירו את המכונות שיחסכו לכם את פירוק המרצפות!

עד לפני מספר שנים ייבוש תת רצפתי כלל הרמת מרצפות וייבוש ממוקד של הרטיבות. עבודה זו הצריכה פגיעה בדירה, זמן רב ועלויות גבוהות. כיום ישנם מכשירים מתקדמים המצליחים לייבש את כל הרטיבות התת רצפתית ללא צורך בפגיעה בריצוף הדירה. תיקון רטיבות בקיר לאחר ייבוש תת רצפתי יבטיח לכם תיקון מיטבי ללא חזרה של הקילופים, הלחות והעובש. אז אם גם אתם מתמודדים עם רטיבות קפילארית, חשוב לבחור נכון את אנשי המקצוע שיגיעו מצויידים במכשירים החדשים לייבוש תת רצפתי בקלות ובמהירות.

כך תבחרו נכון את אנשי המקצוע שלכם!

חברת איתור נזילות מציעה עבור כל לקוחותיה שירות מלא הכולל איתור נזילות, תיקון רטיבות בקיר, תיקון רטיבות בקיר חיצוני, תיקון רטיבות בתקרה, תיקון רטיבות קפילארית ועוד בעזרת המכשור המתקדם ביותר. תיקון מהיר ימנע התפשטות של הרטיבות והרס רב לתשתיות הבניין. בחירה נכונה של אינסטלטורים מקצועיים ומיומנים תבטיח לכם שירות מהיר ובעלות נמוכה בגין השימוש במצלמה תרמית לאיתור מדוייק של מקור הנזילה, שימוש במערכת גז מתקדמת ובמכונות המאפשרות ייבוש תת רצפתי מלא ללא צורך בפירוק הריצוף הקיים. 

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן